آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

اگر تندروهای شیراز مجازات نشوند ، حادثه تکرار خواهد شد



اخبار,اخبارسیاسی,کاظم جلالی

از یاد نبریم،  پیش از این هم موارد دیگری از اقدامات غیرقانونی تندروها را شاهد بوده ایم و  اگر برخورد مناسبی با متهمان آن پرونده‌ها صورت می‌گرفت، چه بسا جلوی تکرار وقایع بعدی گرفته می‌شد.

کاظم جلالی نماینده شاهرود در مجلس در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت:

مسئولان استانی و ملی  حتماً باید پیگیر موضوع باشند و مسببان، مقصران  و قاصران این حادثه تلخ را شناسایی و به مجازات قانونی برسانند. وگرنه سوای تأثیر منفی این رخداد در افکار عمومی داخلی، رسانه‌های خارجی نیز  با سوء‌استفاده از آن چهره نظام و مردم ایران را مخدوش خواهند کرد و این در حالی است که نظام، ملت ایران و فرهنگ اسلامی ما با چنین رفتارهای خشن و به‌دور از منطقی، بیگانه است.


از یاد نبریم،  پیش از این هم موارد دیگری از اقدامات غیرقانونی تندروها را شاهد بوده ایم و  اگر برخورد مناسبی با متهمان آن پرونده‌ها صورت می‌گرفت، چه بسا جلوی تکرار وقایع بعدی گرفته می‌شد. مشخصاً، پرونده غائله 22 بهمن قم،  با وجود ورود مجلس و گزارش ارسالی بهارستان به دستگاه قضا، هنوز تعیین تکلیف نشده است. اگر در حادثه شیراز هم مهاجمان به مجازات قانونی نرسند؛ تندروها در سرتاسر ایران  احساس خواهند کرد که در حاشیه امن هستند و اقدامات خود را تکرار خواهند کرد و این وضعیت، قانون و امنیت کشور را در معرض تهدید جدی قرار خواهد داد.

 

 اخبار سیاسی  -  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------