آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

واکنش علی لاریجانی به تفاهم لوزان



اخبار,اخبار سیاسی,اریجانی

رئیس مجلس در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مذاکرات لوزان را مثبت خواند و از نمایندگان خواست ابهامات خود را در جلسه مشترک با دولت مطرح کنند.

حجت‌الاسلام‌ حسین سبحانی‌نیا، نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت، با بیان این مطلب، در توضیح صحبت‌های رئیس مجلس در جلسه صبح امروز این فراکسیون، گفت: آقای لاریجانی در مجموع نسبت به دستاورد مذاکرات لوزان خشنود بود. البته تا متن نهایی توافق فاصله وجود دارد اما ایشان در جمع‌بندی مطرح کردند که حاصل کار تا این مرحله مثبت است.

وی با بیان این‌که نظر رئیس مجلس نسبت به مذاکرات مثبت بود، گفت: آقای لاریجانی به صورت کلی مذاکرات را مثبت خواندند منتهی تأکید کردند که باید منتظر پایان کار و متن نهایی توافق باشیم. سبحانی نیا افزود: طبق تأکید آقای لاریجانی در متن توافق باید تحریم‌ها یکجا برداشته شود.

نایب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ادامه داد: آقای لاریجانی همچنین در این جلسه از نمایندگان خواست که با اطلاعات کامل نسبت به بیانیه سوئیس اظهارنظر کنند و اطلاعات دقیقی داشته باشند. همچنین اگر نمایندگان ابهاماتی را دارند آن را در جلسه با آقایان ظریف، عراقچی و صالحی مطرح کنند.

وی یادآور شد که قرار است در روز سه‌شنبه صبح و یا بعدازظهر جلسه‌ای با حضور ظریف، صالحی و عراقچی برگزار شود و آنها نسبت به بیانیه توضیحات داده و نمایندگان نیز سوالاتشان را مطرح کنند.

این عضو هیأت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: اگر جلسه مشترک با دولت در بعدازظهر روز سه‌شنبه برگزار نشود ظریف، صالحی و عراقچی در جلسه صبح سه‌شنبه مجلس حضور پیدا خواهند کرد که شاید این جلسه علنی نیز برگزار شود.
 
 اخبار سیاسی  -  ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------