آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

دلواپسان مجلس بازهم به تکاپو افتادند



اخبار,اخبارسیاسی,رئيس جمهور
 آقای روحانی! سخنان شما بوی جدايي دين از سياست می دهد!

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي از جمع‌آوري امضاء براي نامه‌اي به رئيس جمهور در انتقادات از اظهارات روحاني پيرامون عدم وظيفه نيروي انتظامي براي اجراي احکام اسلام خبر داد.

به گزارش  «تیک»، احمد اميرآبادي از جمع‌آوري امضاء براي نامه‌اي به رئيس جمهور خبر داد و گفت: در پي اظهارات اخير رئيس جمهور مبني بر اينکه نيروي انتظامي مسئوليتي در قبال اجراي اسلام در کشور ندارد و مسئول اجراي قانون است، تعدادي از نمايندگان مجلس با تنظيم نامه اي به وي نيز نصايح مشتاقانه اي به رئيس جمهور ارائه دادند.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در اين نامه با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري و امام خميني(ره)، ايشان قواي مسلح را مسئول اجراي اسلام خواندند.

وي ادامه داد: در اين نامه آمده است، اظهارات رئيس جمهور در خصوص وظايف نيروي انتظامي در واقع به معناي جدايي دين از سياست است، رئيس جمهور بايد منظور اصلي خود از چنين اظهاراتي را بيان کند.

عضو فراکسيون اصولگرايان تصريح کرد: در اين نامه نمايندگان با نصايح مشتاقانه اي به رئيس جمهور تاکيد کردند که رئيس جمهور بايد به قانون اساسي پايبند باشد، قانون اساسي تاکيد دارد که احکام اسلامي بايد در جامعه اسلامي اجرا شود.

اميرآبادي ادامه داد: مسئولان کشور و نيروي انتظامي موظف به اجراي اسلام و قانون هستند.

نماينده مردم قم در مجلس گفت: در اين نامه تاکيد شده است که مسئولان اجرايي کشور بايد نصايح مشتاقانه مراجع تقليد را نصب‌العين خود قرار دهند.


 اخبار  سیاسی  - تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------