آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

حضور احمد توکلی در دادگاه کیفری



اخبار,اخبارسیاسی,احمد توکلی

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس و مدیر سایت «الف» دقایقی قبل برای رسیدگی به اتهاماتش وارد دادگاه کیفری استان تهران شد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (یکشنبه) - 3 خردادماه- احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای رسیدگی به اتهامات خود در شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی حضور یافت.

بر اساس این گزارش، احمد توکلی 22 اردیبهشت ماه در نطق میان دستورش در جلسه علنی مجلس با بیان اینکه در طول سال‌های 89 تا 92 ، 54 شکایت علیه وی در دادسرای تهران مطرح شده، گفته بود: تعدادی از شکایت‌های مطرح شده در حال حاضر در دادگاه کیفری استان تهران در حال رسیدگی است و ان‌شاءالله در برابر کیفرخواست از خود دفاع خواهم کرد. همچنین از حدود 54 شکایت برای 37 مورد آن قرار منع تعقیب صادر شده و 9 پرونده برای نخستین جلسه دادگاه تعیین تکلیف شد و چندتایی هم در مرحله‌ بازپرسی مفتوح است.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه – 27 اردیبهشت ماه - در شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی جلالی برگزار شد که در آن جلسه سه شاکی اعلام رضایت کردند.


 اخبار  سیاسی  - ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------