آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

روحانی به کردستان سفر می‌کند



اخبار,اخبارسیاسی,رئیس جمهور

استاندار کردستان گفت: رئیس جمهور یکشنبه هفته آینده برای انجام بیستمین سفر استانی خود مهمان مردم استان فرهنگی کردستان خواهد بود.

به گزارش تيک  به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در نشستی که با حضور مسئولان استان در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: رئیس جمهور صبح روز یکشنبه هفته آینده در محل استادیوم استقلال سنندج با مردم دیدار خواهد کرد.

استاندار کردستان، دیدار با برگزیدگان دانشگاهی، خانواده شهدا و ایثارگران، نخبگان فرهنگی و هنری کردستان و روحانیون و فعالان اقتصادی ملی و استانی را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهوری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: وزرا و معاونین رئیس جمهوری به عنوان نمایندگان وی به شهرستان‌های استان سفر کرده و با مردم و نخبگان شهرستانی دیدار می‌کنند.

زاهدی با اشاره به اینکه کل تصمیمات سفر رئیس جمهور به کردستان قبل از سفر، نهایی می‌شود، گفت: این مسئله موجب می‌شود تصمیمات کارشناسی‌تر و دقیق‌تر باشد و از تصمیمات احساسی و خلق‌الساعه در حین سفر پرهیز شود.

 

 اخبار سیاسی  -   تیک 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------