آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

پزشکیان:کارهاي خوب احمدي نژاد هم بد است



اخبار,اخبارسیاسی  , تخلفات مسئولان دولت نهم

وزیر دولت اصلاحات می گوید باید عملکرد مسئولان دولت سابق نیز مورد بررسی قرار گیرد.

مسعود پزشکيان ،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي درباره هدف احمدي نژاد از طرح شکايت عليه برخي مسئولان دولت يازدهم گفت: اشکالي ندارد هرچه دلشان مي‌خواهد شکايت کنند زيرا مسئولان دولت يازدهم نيز دفاع مي کنند، اگر کسي در اين مملکت خلاف قانون کاري را انجام داده است بايد مشخص شود .

وي در گفتگو با نامه نیوز اظهار داشت: البته بايد به تخلفات مسئولان دولت نهم و دهم نيز رسيدگي شود و اگر اين تخلفات در يک فضاي عمومي شفاف شود بهتر است زيرا تخلفات قانوني در سيستم زياد انجام شده است و روشن هم هست. اگر برگرديم نگاه کنيم مي‌بينم که احمدي نژاد گفته است من اين قانون را قبول ندارم و يا قانون هدفمندي را طبق قانون اجرايي نکرد.

وزير بهداشت دولت اصلاحات بيان کرد: اگر مسئولان دولتي مي توانند با قاطعيت از حق و حقوقشان دفاع کنند خوب بايد اين کار را بکنند و در مقابل اين اتهامات از خود دفاع کنند .

وي تصريح کرد: بايد در ابتدا به تخلفات مسئولان دولتي که قانون رادر جاهايي مختلف رعايت نکردند و از قانون رد شدند و خلاف عمل نکرده است رسيدگي شود و سپس به موارد ديگر رسيدگي شود.

نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي در مورد اينکه آيا هدف احمدي نژاد از بيان اين اتهامات اين نيست که مجددا مطرح کند که دولتش دولت پاک دستان بوده است گفت:حتي اگر دولت نهم و دهم کارخوب انجام داده باشد آن کار بد بوده است  به همين دليل نيزخوبي هايشان بد است زيرا خلاف قانون بوده است.

عضو کميسيون بهداشت مجلس گفت: در همه جا بايد فصل الخطاب قانون باشد. ريیس دولتي که مجري قانون است خودش قانون را دور مي زند. مانند بحث هدفمندي. او در بحث يارانه ها قانون را باب ميل خودش اجرا کرد و کسي هم نپرسيد که چرا قانون را اجرا نکرد و مجلس هم دلواپس نشد و نپرسيد که چرا قانون را اجرا نکردي؟ و در واقع مجلس که ناظر قانون است با آنها کنار آمد.
 
  اخبار  سیاسی  -  نامه  نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------