آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

انصاری : عربستان تمرکز خود را روی «آدم‌کشی» در یمن گذاشته است



اخبار,اخبارسیاسی,حادثه سرزمین منا

عضو مجمع روحانیون مبارز با تاکید براینکه دولت سعودی باید پاسخگوی افکار عمومی و ملت جهان اسلام باشد، گفت: حجاج جهان اسلام در روز عید قربان، قربانی بی‌کفایتی دولت سعودی در تامین امنیت حجاج شدند.

مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به کشته شدن زائران خانه خدا در مناسک حج و مسئولیت دولت سعودی در این زمینه اظهار داشت: بی‌تردید مسئولیت حفظ جان حجاج و تامین امنیت آنها به عهده دولت عربستان سعودی است و متاسفانه امسال دو حادثه بزرگ و تاسف‌بار جان صدها زائر شریف از جمله هموطنانمان را گرفت.

انصاری ادامه داد: به نظر می‌رسد عربستان سعودی همه توجه خود را به آدم‌کشی، بمباران و تجاوز به کشور مظلوم یمن متمرکز کرده و فرصت دیگری برای پرداختن به امنیت حجاج ندارد.

عضو مجمع روحانیون تصریح کرد: همین امروز و همزمان با این حادثه غم‌انگیز که حجاج جهان اسلام در روز عید قربان، قربانی بی‌کفایتی دولت سعودی در تامین امنیت حجاج شدند، جمع دیگری در زیر بمباران و تجاوزات جنگنده‌ها و نیروهای سعودی جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: جهان اسلام باید برای این موضوع کاری انجام دهد چراکه حرمین شریفین متعلق به همه مسلمانان است.

انصاری با تاکید براینکه دولت سعودی باید پاسخگوی افکار عمومی، ملت‌های جهان اسلام و خانواده‌های مصیبت‌دیده باشد، گفت: نحوه پیگیری این موضوع را مسئولان کشورهای اسلامی و دولت‌های اسلامی بررسی خواهند کرد.
 
  اخبار  سیاسی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------