آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

امیرعبداللهیان: از بامداد پنجشنبه مقامات سعودی با توجه بیشتری عملیات اجرایی جانباختگان را پیگیری می‌کنند



اخبار,اخبارسیاسی,سیاسی ,امیرعبداللهیان

معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه با تسلیت به خانواده جانباختگان فاجعه منا گفت: رئیس‌جمهور به طور مستقیم تا تعیین وضعیت قربانیان حادثه و ریشه‌یابی حادثه امور را مدیریت می‌کند.

امیر عبداللهیان در گفت‌وگو با  ایسنا ، با بیان این‌که «به همه بازماندگان این فاجعه ناگوار در جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام صمیمانه تسلیت می‌گویم» اظهار کرد: از حمایت‌های موثر مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به موضوع حادثه منا و همه ابعاد آن سپاسگذاریم.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور به طور مستقیم تا تعیین وضعیت قربانیان حادثه و ریشه‌یابی حادثه،‌ امور را مدیریت می‌کنند و وزیر خارجه همه ظرفیت‌ها را برای تبیین و پیگیری ابعاد حادثه منا در نیویورک فعال کردند.

وی افزود: حضور وزیر بهداشت و هیأت همراه در جده و مکه سرعت انتقال و تعیین وضعیت قربانیان را افزایش داده است. از دیگر سو تلاش‌های بی‌وقفه نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، رئیس و کارگزاران سازمان حج و زیارت،‌ سفیر و سرکنسول کشورمان در ریاض و جده تا انتقال یکایک جانباختگان با جدیت تداوم دارد.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان ادامه داد: در پی دیدار وزرای بهداشت ایران و سعودی، از ساعت 2 بامداد روزجاری مقامات ذیربط سعودی با توجه بیشتری، عملیات اجرایی جانباختگان را پیگیری می‌کنند.
 
 اخبار سیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------