آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

عراقچی اعلام کرد تلاش برای رسیدن به اجرای کامل برجام با در نظر گرفتن تاکیدات رهبری تا 2 ماه آینده



اخبار,اخبارسیاسی,سیدعباس عراقچی

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با وزیر امور خارجه و سفیران در خارج از کشور گفت: افتخار داشتیم در ابتدای سمینار سفرا در خدمت مقام معظم رهبری باشیم و رهنمودهای ایشان را ملاک کار خود در سمینار سفرا قرار بدهیم.

 سیدعباس عراقچی ضمن ادای احترام به بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم مطهر ایشان، افزود: مقام معظم رهبری طبق معمول لطف و عنایت خود را نصیب ما کردند و اظهارات محبت‌آمیزی را در رابطه با امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده وشخص آقای محمدجواد ظریف مطرح ساختند. همچنین رهنمودهایی ارائه کردند و مسائلی در خصوص اصول سیاست خارجی، الزامات لازم و تذکرات مربوطه را در این دیدار مورد تاکید قرار دادند که بسیار اساسی و مهم بود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) وی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری را ملاک کار خود قرار داده‌ایم و خواهیم داد، تصریح کرد: با توجه به اینکه دیدار با ایشان مفید و تأثیرگذار است، تلاش بر این است تا ظرف مدت دو ماه آینده به مرحله اجرایی کامل برجام با در نظر گرفتن الزامات مورد تاکید ایشان برسیم. از سوی دیگر، روند اجرایی شدن این مسأله آغاز شده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند منطقه ما دچار چالش‌های متعدد است، مسلماً سیاست خارجی باید با یک نگاه راهبردی به این مسائل بپردازد.


 اخبار سیاسی  -  ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------