آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

بستر مشارکت هدفمند و گسترده مردم در انتخابات را ایجاد کنید



اخبار,اخبارسیاسی,معاون سیاسی وزیر کشور

معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: همه مسئولان هیئت‌های اجرایی و نظارتی در جریان انتخابات مکلف هستند بر اساس حدودی که قانون تعیین کرده، عمل کنند.

 محمدحسین مقیمی در دومین‌ همایش منطقه‌ای فرمانداران جدیدالانتصاب در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان چابهار که در آن 32 فرماندار از استان‌های سیستان و بلوچستان، سمنان، گلستان، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان‌های جنوبی و رضوی و شمالی به همراه 9 مدیر کل سیاسی استانداری‌ حضور داشتند، اظهار کرد: فرمانداران با امید بخشیدن و ایجاد روحیه نشاط و خودباوری در جامعه می‌توانند ضمن انجام مهم‌ترین وظیفه خود، بستر مشارکت هدفمند و گسترده مردم در انتخابات پیش روی را ایجاد کنند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید باید مردم را به فردای بهتر همراه با آینده روشن امیدوار کرد؛ زیرا با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر دولت یازدهم، بسیاری از تهدیدات فرارو در حال تبدیل به فرصت‌های طلایی در راستای توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نگاه دولت به قانون اساسی و حرکت در چارچوب آن تصریح کرد: بحمدالله دولت تدبیر و امید در مقایسه با سایر دولت‌های قبل، کمترین میزان رد آیین‌نامه‌ای قوانین را داشته است که این خود نشان از قانونمند بودن دولت یازدهم دارد، در همین راستا ما از شما فرمانداران به عنوان نمایندگان عالی نظام در شهرستان‌ها نیز انتظار داریم در همین مسیر گام بردارید.

معاون سیاسی وزیر کشور اصلی‌ترین عامل ایجاد و ادامه‌دار بودن مفاسد مالی و اداری را بی‌توجهی به قوانین عنوان کرد و افزود: متأسفانه در گذشته مدیران با تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای و عدم توجه به قوانین جاری، تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند که امروز نتیجه آن همین اختلاس‌های میلیاردی و ایجاد نارضایتی و ناامیدی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه پیش روی مردم در شرایط فعلی بیکاری و اشتغال جوانان است که این مهم تنها به دست شما فرمانداران با جذب سرمایه و سرمایه‌گذار حل خواهد شد و نباید منتظر کمک از بیرون حوزه استحفاظی خود در این خصوص باشید.

وی ادامه داد: فرمانداری موفق و توانمند است که خود را از مردم و برای مردم بداند و خود را در چارچوب اتاقش محدود نکند؛ زیرا اگر مردم احساس کنند ما از جنس آن‌ها هستیم در بسیاری از موارد می‌توانیم از توان بالای آن‌ها در حل معضلات با کمترین هزینه یاری بگیریم.

رییس ستاد انتخابات کشور از فرماندارن خواست با صبر زیاد، انتقادهای سازنده را شنوا و برای حل مشکلات از همه توان خود کمک گیرند؛ زیرا همه ما در شرایط حساس فعلی کشور که دولت با همه توان در صدد افزایش میزان رفاه مردم و حل مشکلات اقتصادی جامعه است باید با توان مضاعف مشکلات مردم را به عنوان ولی‌نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حل کنیم، همه مسئولان هیئت‌های اجرایی و نظارتی مکلف هستند بر اساس حدودی که قانون تعیین کرده عمل کنند.

مقیمی انتخابات پیش روی را بسیار حساس خواند و از فرماندارن و همه متولیان برگزاری آن خواست با نگاهی باز زمینه مشارکت هدفمند مردم را در پای صندوق‌های رای بسترسازی کنند و گفت: همیشه مردم از ما مسئولان در امر خدمتگذاری به نظام جلوتر گام برداشته‌اند.


 اخبار سیاسی  -  ایسنا   

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------