آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

علی عسگری: «مرگ بر هاشمی» در تلویزیون پخش می کردند تا نگذارند ایشان در راس خبرگان قرار گیرد



اخبار,اخبارسیاسی,علی عسگری

عسگری در پاسخ به سئوالی در رابطه با کاندیداتوری خود گفت: هم دوستان مشهد، هم بسیاری از مجموعه ها در تهران اصرار به کاندیداتوری من دارند، البته ما باید با آیت الله هاشمی در رابطه مشورت کنیم.

حجت الاسلام علی عسگری،رابط پارلمانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز گذشته در غرفه «انتخاب» حضور پیدا کرد.

عسگری در پاسخ به سئوالی در رابطه با کاندیداتوری خود گفت: هم دوستان مشهد و هم بسیاری از مجموعه ها در تهران اصرار به کاندیداتوری من دارند، البته ما باید با آیت الله هاشمی در رابطه مشورت کنیم.

وی افزود: اگر آیت الله هاشمی نظرشان این باشد که ثبت نام کنم، کاندیدا می شوم.

عسگری با اشاره به دور قبلی انتخابات مجلس گفت: برخی از جریان ها دور قبلی انتخابات را تحریم کرده و موجب شدند، برخی افراط گرایان هتاک که امروز دور برداشته اند، بتوانند از مشارکت حداقلی مردم سوء استفاده کنند، آنها امروز هم به دنبال چنین هدفی هستند.

وی در رابطه با کاندیداتوری احتمالی محسن هاشمی گفت: آقا محسن دور قبل هم قصد کاندیداتوری داشتند اما پس از مشورت با مادرشان، در انتخابات ثبت نام نکردند، با این حال امسال احتمال دارد که ایشان کاندیدا شوند، همچنین فاطمه هاشمی نیز ممکن است کاندیدا شود.

عسگری در پاسخ به سئوالی در رابطه با انتخابات مجلس خبرگان گفت: همراهی ایت الله هاشمی، آقای ناطق و سیدحسن اقا بایکدیگر که پیروزی اقای روحانی را با تدبیر خودشان رقم زدند، باعث نگرانی تندروها شده است.

علی عسگری: «مرگ بر هاشمی» در تلویزیون پخش می کردند تا نگذارند ایشان در راس خبرگان قرار گیرد / حضور آقایان هاشمی، ناطق و سیدحسن خمینی در خبرگان باعث نگرانی تندروها شده / کارامدی و حالت حرفه ای روزنامه «انتخاب» در سایت آن نیز حاکم است

وی افزود: در صورتی که این بزرگواران در انتخابات خبرگان حضور پیدا کنند، اثر گذاری بسیاری خواهند داشت.

عسگری اضافه کرد: این سه بزرگوار برای مردم و کشور مایه امید هستند.

وی در رابطه با انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان گفت: همه ی اهانت ها و سخنرانی برخی از آقایان در فیضیه و مرگ بر هاشمی ها و پخش آن در تلویزیون، این بود که نگذارند آقای هاشمی در راس خبرگان قرار گیرد.

عسگری گفت: آیت الله سیدحسن خمینی سرمایه برزگی است و نام و متکب امام را نمایندگی می کند. اکنون همه نگرانی افراطیون، قرارگرفتن حسن اقا در کنار اقای هاشمی و اعتدلگرایان در انتخابات خبرگان است.


  اخبار  سیاسی -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------