آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

وکیل تامین اجتماعی : خروج مرتضوی از کشور را پیگیری قضایی می‌کنیم



اخبار,اخبارسیاسی, خروج مرتضوی از کشور

وکیل سازمان تامین اجتماعی گفت: حتما با مراجعه به دادگاه پیگیری خواهیم کرد که آیا مرتضوی اجازه کتبی خروج از کشور را داشته یا خیر.

مجتبی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا٬ در مورد سفر مرتضوی به کربلا گفت: مرتضوی محکومیت یک سال حبس را در پرونده خود دارد و ما منتظر تایید آن هستیم علاوه بر آن یک پرونده دیگری نیز در حال رسیدگی است که جلسه بعدی آن به شانزده دی‌ماه موکول شده است.

وی افزود: اصل بر این است  متهمی که تحت تعقیب دادسرا قراردارد بدون اجازه کتبی قاضی نمی‌توان از منطقه حوزه قضایی خارج شود چراکه احتمال عدم بازگشت او٬ مثل خیلی متهمان وجود دارد.  تاجایی که اطلاع دارم مرتضوی برای خروج از کشور وثیقه‌ای هم نگذاشته است.

وکیل سازمان تامین اجتماعی یادرآور شد: اگرچه زیارت کربلا امری مستحب است٬ اما به نظر می‌رسد اجازه این سفر به چنین متهمی بیشتر از ثواب ضرر دارد؛ چراکه برای مردم به‌ویژه کسانی که عضو تامین اجتماعی هستند شائبه و نگرانی ایجاد می‌کند.

نظری در پایان اظهار داشت: حتما با مراجعه به دادگاه پیگیری خواهیم کرد که آیا متهم اجازه کتبی خروج از کشور را داشته یا خیر؛  تا جایی که می‌دانم چنین اجازه‌ای وجود نداشته است٬ اما گویا وی هنوز خود را در سمت قبلی خود در دادستانی می‌داند.


 اخبار سیاسی  -  ایلنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------