آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

شکست نهضتی که تندروهای جریان اصولگرا راه انداختند / غفوری فرد: چهره های معتدل، از لیست حداد راضی نیستند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, اصولگرایان

در حالی که برخی از چهره های تندرو اصولگرایی در پی حذف شخصیت های قدیمی هستند، پروژه ای به كارگردانی تندروها کلید خورده است که نام آن را، «نهضت انصراف» گذاشته اند. در واقع کارگردانان این پروژه می خواهند نمایش دهند که در اردوگاه اصولگرايان و وحدت حداکثری وجود دارد. اما این نمایش در همان پرده اول شکست خورده است.

این روزها اخباری که از اردوگاه اصولگرایان به گوش می رسد شاید تنها یک معنا و مفهوم داشته باشد؛ نهضت انصراف با «نه» بزرگ چهره های معتدل، با شکست مواجه شده است.

به گزارش «انتخاب»، در حالی که برخی از چهره های تندرو اصولگرایی در پی حذف  شخصیت های قدیمی هستند، پروژه ای به  كارگردانی تندروها کلید خورده است که نام آن را، «نهضت انصراف» گذاشته اند.  در واقع کارگردانان این پروژه می خواهند نمایش دهند که در اردوگاه اصولگرايان و وحدت حداکثری وجود دارد. اما این نمایش در همان پرده اول شکست خورده است.

حقیقت آن است که بسیاری از چهره های سرشناس  اصولگرا از نحوه تهیه لیست کاندیداهای جریان اصولگرایی ناراضی هستند و در پی حضور مستقل در انتخابات هستند. در همین رابطه نیز غفوری فرد در گفتگو با «انتخاب» با گلایه از لیست اصولگارایان گفت: بسیاری از چهره‌های شاخص اصولگرایی در این لیست حضور ندارند.

وی افزود: در نتیجه رفتار برخی  از افراد، بسیاری از بزرگان اصولگرایی از نحوه ائتلاف میان اصول گرایان  رضایت کافی را ندارند.

غفوری‌فرد در مورد این که با چه سازوکاری اصولگرایان  معتدل در انتخابات شرکت خواهند کرد گفت:  " به هر صورت بسیاری از  افراد معتدل اصولگرا که اتفاقا چهره های قدیمی تر هم هستند در لیست ائتلاف اصول گرایی حضور ندارند.  احتمالا یکی از سازوکار های  مطرح این است که همراه با علی مطهری در لیست صدای ملت از این چهر های اصولگرا استفاده کنیم."
 
پیش از این نیز رفعت بيات يكي ديگر از اصولگرايان اعلام كرده بود که به همراه محمد حسن غفوري فرد و حسن سبحاني نيا ليست ٣٠ نفره جداگانه اي براي انتخابات تهيه خواهند كرد. رفعت بيات در گفت وگو با ايلنا و در توضيح چرايي انتشار ليست مجزا از اصولگرايان براي انتخابات مجلس گفته است: «ما در پس بازي هاي جناحي و گروهي نبوده و نيستيم، چراكه معتقديم رفيق بازي ها و حزب بازي هاي برخي اشخاص در طول سال هاي حضور در مجلس باعث شده كه منافع مردم تحت الشعاع قرار بگيرد و اينها عملانتوانستند در مجلس بخش اقتصادي را رونق ببخشند و بخش خصوصي را به درستي به سمت اقتصاد مقاومتي هدايت كنند. اين افراد پاسخگوي نياز مردم نبوده اند و نتوانستند درست قانونگذاري كنند و متاسفانه مسائل رانتي و فساد اقتصادي از ميان همين رفيق بازي ها در آمد و اكنون كشور را با مشكلات عظيم اقتصادي مواجه كرده است.»


به گفته رفعت بيات ليست جديد اصولگرايان تحت عنوان نيروهاي مستقل انقلاب اسلامي منتشر خواهد شد.
 
 اخبار  سیاسی  - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------