آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

روحانی به پاکستان می‌رود



   اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, سفر رو حانی

رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس‌جمهور و نخست وزیر پاکستان و برای سفری دو روزه، جمعه ششم فروردین به پاکستان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا، پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ضمن اعلام این مطلب افزود: سفر حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی هم‌چنین در پاسخ به سفر سال گذشته آقای نواز شریف، نخست پاکستان به تهران، صورت می‌گیرد.

او افزود: توسعه روابط دو جانبه بین دو کشور همسایه، به‌ویژه بررسی گسترش همکاری‌های اقتصادی در فضای پسا برجام از مهم‌ترین محورهای سفر رییس‌جمهوری به اسلام‌آباد خواهد بود.

وی با اشاره به این که "پاکستان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین همسایه مسلمان کشورمان است" افزود: تبادل نظر در خصوص مسایل مهم منطقه‌یی و بین‌المللی؛ و هم‌چنین رایزنی درباره اجلاس سران سازمان همکاری‌های اسلامی با هدف وحدت هر چه بیش‌تر جهان اسلام بخش دیگری از مذاکرات سران دو کشور را به خود اختصاص خواهد داد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور ادامه داد: امضای چندین سند، از جمله سند راهبردی همکاری تجاری ۵ ساله دو کشور و نیز اسنادی در حوزه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی، رسانه‌یی و بهداشتی و پزشکی در حضور سران دو کشور انجام خواهد شد.

اسماعیلی در پایان افزود: رییس جمهوری را در این سفر چند نفر از وزیران و اعضای هیات دولت همراهی می‌کنند و اتاق‌های بازرگانی دو کشور نیز طی این سفر در همایش مشترکی راهکارهای توسعه همکاری بخش‌های خصوصی را بررسی و قراردادهایی نیز امضاء می‌کنند.

 

 اخبار سیاسی- ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------