آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

ما اصولگرایان مثل 92 شکست خوردیم؛ مقصر هم خودمان هستیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , اصولگرایان

ما داریم نام اصولگرایی را یدک می کشیم آن هم فقط به خاطر منافع شخصی. انسان از منافع شخصی سیرمونی ندارد . ما باید ببینیم چه چیزی باعث شده است که اصولگرایان دچار چنین وضعی شدند ما نباید به راحتی از این مقوله عبور کنیم. اصولگرایان واقعی ما خودشان را کنار کشیدند که همین موضوع دچار اسیب به بدنه اصولگرایی شد.

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به شکست اصولگرایان در انتخابات اذعان کرد.

سجادی در گفتگو با  انتخاب ، اظهار داشت: انتخابات این دوره یکی از پرشکوه ترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که می توان به جرات گفت مردم به خیلی از افراد و مسائل نه گفتند که از همین موضوع می توان فهمید ملت به چه درک مهمی رسیدند.

وی ادامه داد: ما اصولگرایان باید بپذیریم که در این انتخابات همچون انتخابات سال 92 شکست خوردیم که دلیل اصلیش هم خود ما اصولگرایان بودیم که نتوانستیم با برنامه و طبق ان میثاقی که قبل از لیست بسته بودیم رفتار کنیم که همین موضوع باعث شکست ما شد .

سجادی تاکید کرد: اصولگرایی و اصولگرایان نیاز به یک پوست اندازی دارند و باید ببینیم کجای کار ما اشتباه بود که نتوانستیم رقیب خود را ببریم، رقیبی که بعد از مدتها به میدان آمده بود  و راحت می توانستیم شکستش بدهیم .

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به ریاست مجلس گفت: با توجه به ترکیبی که مجلس به خود گرفته است که مجلس اصلاح طلبی و معتدل است می توان گفت ریاست باید به نام اقای عارف باشد ولی این موضوع را هم عنوان کنم که آقای لاریجانی چهره خوبی از خود در بین اصلاح طلبان حاضر در مجلس و هم در خارج از مجلس به جا گذاشته است که نمی توان به راحتی از این موضوع عبور کرد.

وی تصریح کرد: ما باید ببینیم این مجلس چه اقدامات مهمی را می خواهد انجام بدهد و دولت به دنبال چه جیزی از مجلس است که طبق آن ریاست را مشخص کنند، گرچه خیلی ها براین باور هستند که با توجه به این موضوع که ترکیب مجلس اصلاح طلبی است قاعدتا ریاست نیز باید آقای عارف باشد، خیر، ما نباید به این دید نگاه کنیم ما باید ببینیم جامعه چه خواسته هایی دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینده اصولگرایان گفت: ما نیاز به یک بازبینی اساسی داریم، ما داریم نام اصولگرایی را یدک می کشیم آن هم فقط به خاطر منافع شخصی. انسان از منافع شخصی سیرمونی ندارد . ما باید ببینیم چه چیزی باعث شده است که اصولگرایان دچار چنین وضعی شدند ما نباید به راحتی از این مقوله عبور کنیم. اصولگرایان واقعی ما خودشان را کنار کشیدند که همین موضوع دچار اسیب به بدنه اصولگرایی شد.

 

 اخبار سیاسی - انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------