آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

حجت‌الاسلام قرائتی : کاسبان تحریم دلشان برای احمدی‌نژاد تنگ شده است/مردم فهمیده‌اند که در دولت قبل چه کلاهی سرشان رفت



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قرائتی

یک استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اکثریت مردم فهمیده‌اند که در دوران احمدی‌نژاد چه کلاهی بر سر آن‌ها رفت، گفت: اکنون هم کسانی بیش از همه به دنبال احمدی‌نژاد هستند، که در دولت آقای روحانی دستشان از خیلی چیز‌ها کوتاه شده و از این بابت ناراحت هستند.کاسبان تحریم دلشان برای احمدی‌نژاد تنگ شده و شاید بدشان نمی‌آید که باز هم احمدی‌نژاد و بازهم تحریم بر کشورمان وارد شود.

حجت الاسلام و المسلمین تقی قرائتی در گفت‌و‌گو با  ایلنا، با اشاره به تحرکات اخیر احمدی‌نژاد به بهانه حضور در انتخابات، اظهار داشت: در این خصوص ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که بعد از ورود اسلام به ایران، اسلام هویت دیگری پیدا کرد، چرا که اسلام در یک سرزمین خشن ظهور کرد و پیامبر (ص) در چنین سرزمینی مبعوث شد.

وی افزود: ‌ بنابراین اگر پیامبر (ص) در بین عرب‌های جاهلی نبودند چه بسا اگر همه دنیا مسلمان می‌شدند، عرب‌های جاهلی مسلمان نمی‌شدند؛ لذا در تاریخ می‌بینیم که تمام جنگ‌های پیامبر (ص) نه با روم و امثال آن، بلکه با عرب‌های غیر اصیل بود.

این استاد حوزه علمیه قم، با بیان اینکه بعد از اینکه اسلام وارد ایران شد، اسلام با نجابت همراه شد و نتیجه‌اش شیعه‌گری شد، تصریح کرد: متأسفانه در آن ۸ ساله دولت احمدی‌نژاد، هم نجابت و هم اصالت اسلامی و ایرانی ما از بین رفت و هم اینکه در عرصه بین المللی ایران هراسی و اسلام هراسی قوت گرفت و این‌ها همه به خاطر عملکرد احمدی‌نژاد و دولت او بود و جریان مخالف نظام و دشمنان نیز بد‌ترین سوءاستفاده‌ها را کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای بر علیه ملت ایران وضع کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با بیان اینکه اکثریت مردم فهمیده‌اند که در دوران احمدی‌نژاد چه کلاهی بر سر آن‌ها رفت، گفت: اکنون هم کسانی بیش از همه به دنبال احمدی‌نژاد هستند، که در دولت آقای روحانی دستشان از خیلی چیز‌ها کوتاه شده و از این بابت ناراحت هستند.کاسبان تحریم دلشان برای احمدی‌نژاد تنگ شده و شاید بدشان نمی‌آید که باز هم احمدی‌نژاد و بازهم تحریم بر کشورمان وارد شود.

وی با بیان اینکه دولت آقای روحانی تا کنون خیلی از مسائل و معضلات دولت سابق را به مردم نگفته و دلیل آن هم سوءاستفاده نکردن دشمنان در دوران مذاکرات بود، گفت: از دولت آقای روحانی می‌خواهم که باز هم نجابت به خرج دهد و رسوا نکند چرا که بیان این مسائل در روز مبادا خیلی بهتر خواهد بود؛ اصلا شاید هدف احمدی‌نژاد همین باشد که زود‌تر از ایام انتخابات این مسائل گفته شود تا رفته رفته اثر خود را از دست بدهد.

رئیس مؤسسه مسجد با بیان اینکه تحرکات احمدی‌نژاد و دار و دسته او بیشتر از آنکه جدی باشد فقط شانتاژ رسانه‌ای است، گفت: ‌ با جریان بی‌ادبی روبرو هستیم که اهداف حقیقی آنان هم روشن نیست؛ از این رو امیدواریم هر روز بیشتر از روز قبل آگاهی مردم افزایش یابد.


 اخبار سیاسی -  ایلنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------