آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

طلبکاران اصفهانی میتینگ احمدی‌نژاد



اخبار,اخبار سیاسی, میتینگ احمدی‌نژاد

 

 اخبار سیاسی - طلبکاران اصفهانی میتینگ احمدی‌نژاد

  «به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است.» این وصف حال دولت اصولگرای محمود احمدی‌نژاد است که با گذشت شش‌ماه از رفتنش هنوز خبری تازه‌ از شاهکارهایش به گوش می‌رسد.

به گزارش ایرنا، رانندگان دو دستگاه اتوبوسی که اردیبهشت سال‌جاری از سمیرم افرادی را برای حضور در ورزشگاه آزادی به مناسبت «همایش بزرگ تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی» برده بودند، عنوان کرده‌اند که بابت کرایه خود هنوز طلبکارند.

 

یکی از این راننده اتوبوس‌ها گفته است: «با گذشت بیش از هشت‌ماه، هزینه رفت‌وآمد به تهران را نگرفته است.» بهنام اسکندری افزوده: «اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مسوول پرداخت هزینه اتوبوس‌های آن میتینگ تبلیغاتی بود.»سلمانیان دیگر راننده اتوبوس مسافران ورزشگاه آزادی است.

 

او نیز می‌گوید: «بخشی از پول خود را چندی قبل از اداره میراث فرهنگی دریافت کرده است ولی هنوز 200‌هزارتومان از کرایه باقی مانده است.»این دو دستگاه اتوبوس تعدادی از کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، میراث فرهنگی، شهرداری و مردم عادی شهرستان‌های سمیرم و شهرضا را در زمان برگزاری همایش تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی که در اواخر عمر دولت دهم برگزار شد به تهران منتقل کرده بودند. 

 

شهرستان سمیرم با صدهزارنفر جمعیت در 160کیلومتری جنوب اصفهان واقع است. 29فروردین سال‌جاری چیزی کمتر از دوماه به انتخابات ریاست‌جمهوری، دولت محمود احمدی‌نژاد تصمیم گرفت تا همایشی برای تقدیر از دست‌اندرکاران سفرهای نوروزی ترتیب دهد.

 

جشنی که در میان اعتراضات شدید به این تصمیم برگزار شد. میتینگ دولت اما حال‌وهوای خاص خودش را داشت، شاید آنهایی که رفته‌اند یادشان باشد که شعار «ناهارناهار» از سوی میهمانانی که از راه دور آورده شده بودند پیشواز استقبال از رییس دولت بود. استادیوم آزادی معروف به ورزشگاه مرگ است چون صدا را با خاصیتی منحصربه‌فرد انعکاس می‌دهد. دولت پیش از آن اعلام کرده بود که بسته‌های پذیرایی برای میهمانان در نظر گرفته است.

 

هرچند سرانجام این بسته‌های آب میوه و کیک البته نه به تعداد همه و ساندویچ‌هایی آب رفته بود که گرسنگی را برای بسیاری از میهمانان به ارمغان آورد. مراسم اما برگزار شد همه‌چیز بود از هلیکوپترهای هلال‌احمر گرفته تا رقص هلیکوپتری گروهی که برای اجرای حرکات موزون به ورزشگاه آمده بودند. اما غایب بزرگ آزادی «اسفندیار رحیم‌مشایی» بود. مشایی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نامزد معرفی‌شده از سوی دولت بود که نهایتا از سوی شورای نگهبان صلاحیت او احراز نشد.
اخبار سیاسی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------