آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

کوهکن : یک درصد هم احتمال ندارد اصولگرایان از احمدی نژاد حمایت کنند / او زیرکانه خود را مظلوم جلوه می دهد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, محسن کوهکن

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت که اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری از احمدی نژاد حمایت نخواهند کرد.

محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با انتخاب ، درباره ترکیب مجلس دهم گفت: الان زود است بخواهیم درباره این موضوع باهم صحبت کنیم و نظر نهایی خودم را اعلام کنم؛ با توجه به تجربه ای که چندسال در غالب نمایندگی داشتم به این نتبجه رسیدم افراد قبل از اینکه به مجلس راه پیدا کنند تا بعد از ورودشان به مجلس تغییرات اساسی پیدا می کنند لذا درباره ترکیب مجلس زود است بخواهیم اظهار نظر کنیم.

منتخب مردم لنجان در مجلس دهم ادامه داد: ما نباید ملاک را لیست و افراد داخل لیست قرار دهیم ما باید ملاک را آن تابلویی که بالا نگه میدارند قرار دهیم، نه اینکه الان بگویم این میزان از لیست اصلاح طلبان ویا اصولگرایان رای آورده اند پس مجلس، مجلس اصلاح طلب یا اصولگرا است . ما نباید به این نگاه بسنده کنیم.

کوهکن تصریح کرد: 7 خرداد مجلس جدید کارش را آغاز می کند، ترکیب هیئت رئیسه و روئسای کمیسیون ها مشخص شود ان وقت می توان ترکیب مجلس دهم را آنالیز کرد. لذا رسانه ها باید کمی حوصله کنند تا ببینیم ترکیب به چه صورت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال ، که ریاست مجلس را چطور مبی بینید اظهار داشت: قطعا خودم به آقای لاریجانی رای خواهم داد. این موضوعی را که مطرح می کنم براساس این است که چند دوره در مجلس بودم. حتما و یقینا یک بررسی کارشناسی شده است و کسی جزء آقای لاریجانی توانمندی لازم برای ریاست مجلس را ندارد.

کوهکن افزود: پتانسیل و اعتدال آقای لاریجانی نه در تهران بلکه در قم هم زبانزد است اگر زبانزد نبود خیلی از مراجع قم برای دفاع از وی قدم علم نمی کردند. 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به آینده اصولگرایان گفت: هر جریانی بعد از اوج فعالیت های سیاسی اش معمولا در تیررس است.به نظر من، باید انسان باید بنشیند و یک تحلیل جامع درست و صحیحی از آنچه که اتفاق برایش افتاده حال چه پیروز شده و چه شکست خورده، داشته باشد .

کوهکن در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد هدف سفرهای اخیر احمدی نژاد و انتخابات 96 گفت:  من نمی دانم دلیل اینکار چیست ولی به این موضوع معتقد هستم که ما نمی توانیم آقای رئیس جمهوری قبل را جلویش بگیریم و نگذاریم سفر برود؛ اما این به آن معنا هم نیست که موافق یا مروج ایشان باشیم. من معتقد هستم که دستهای آقای احمدی نژاد باز است، سفر می تواند برود، می تواند صحبت کند و تلاش کند اما اینکه این سفرها معنایش این است که سال دیگر به صحنه می آید بحث دیگری است.

وی ادامه داد:  به جد معتقد هستم نحوه بد برخورد با آقای احمدی نژاد بعد از پایان ریاست جمهوری هم توسط دولتی ها و هم بعضی جریانات سیاسی هیچ نتیجه ای نداشته غیر از اینکه به محبوبیت ایشان و ضریب مقبولیت ایشان در دهکهای پایین جامعه شهرستان ها و روستاها کمک کرده و بیشتر شده است.

این نماینده مجلس افزود: البته اقداماتی که شخص احمدی نژاد در این مدت انجام داد بی تاثیر نبود و مثل همیشه زیرکانه هم بود. احمدی نژاد و اطرافیانش خیلی به حرفها و شایعات و بحث ها و صحبت ها جواب ندادند و با این کار توانست لایه فکری را در بین مردم درست کند که آن را مظلوم جلوه دهد.

کوهکن در پاسخ به سئوال «انتخاب» در مورد احتمال حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد اینگونه پاسخ داد: من احتمال یک درصد این را هم نمیدهم، دلیلش هم این است؛ که اصولگرایان نشان دادند سر موانع فکریشان با هیچی معامله نمیکنند حتی اگر برسند به اینجایی که خلاف فکرشان باشد. من احتمال حمایت اصولگرایان ازآقای احمدی نژاد برای انتخابات سال آینده را الان که خدمت شما صحبت میکنم یک درصد هم نمی دانم.

 اخبار سیاسی  - انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------