آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

قاضی پور: اگر ایرانی‌ها در سوریه نبودند باید در میدان بهارستان با داعش می‌جنگیدیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,نادر قاضی پور

نماینده مردم ارومیه می گوید این روزها از نام سردار سلیمانی به عنوان یک نامزد انتخاباتی یاد می شود که متاسفانه این موضوع صحیح نیست. سردار سلیمانی که چهره فراجناحی است و در حوزه نظامی عملکرد موفقی دارد. اعلام نام وی برای حضور در انتخابات نوعی بداخلاقی به شمار می رود.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که سومین دوره حضور در مجلس را سپری می کند  به تشریح مهم ترین مسائل سیاسی کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری و اولویت های مجلس دهم پرداخته است.

به گزارش نامه نیوز، وی در این گفت و گو نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری اصولگرایان که این روزها اسامی آنها در رسانه ها مطرح می شود را بررسی کرده و می گوید اصولگرایان نامزدهای شاخصی هم دارند که اسامی آنها را اعلام نمی کنند.

قاضی پور در بخش دیگری از این گفت و گو به موضوع حضور ایران در سوریه اشاره کرده و معتقد است اگر مدافعان حرم در سوریه حضور نداشتند هم اکنون در کنار مجلس شورای اسلامی و در میدان بهارستان باید با تروریست ها می جنگیدیم.

نماینده مردم ارومیه همچنین به نقش تاثیرگذار سردار سلیمانی در منطقه اشاره کرده و اعلام کرد این روزها از نام سردار سلیمانی به عنوان یک نامزد انتخاباتی یاد می شود که متاسفانه این موضوع صحیح نیست. سردار سلیمانی که چهره فراجناحی است و در حوزه نظامی عملکرد موفقی دارد. اعلام نام وی برای حضور در انتخابات نوعی بداخلاقی به شمار می رود.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفت وگو به موضوع حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی نیز اشاره کرده و اعلام کرد در این شرایط یک سوال مطرح می شود و آن این است که چرا مسئولان دولتی زودتر از این که موضوع حقوق های نجومی رسانه ای شود آن را پیگیری نکرده در مقابل آن سکوت کرده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------