آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

مصائب صداوسیما برای سانسور هاشمی در بین المجالس



اخبار,اخبار سیاسی, سانسور تصویر هاشمی در بین المجالس


 اخبار سیاسی - مصائب صداوسیما برای سانسور هاشمی در بین المجالس/ اقدام کاظم جلالی شبیه وزیر ارشاد احمدی نژاد؟

عوامل صداوسیما در یک آبروریزی خنده دار، به سانسور تصویر حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی  در اجلاس بین المجالس اسلامی پرداختند که با توجه به زحمات شدید به وجود آمده برای این عزیزان در گرفتن صحنه های بسته و جلوگیری از فتنه جدید پخش تصویر این چهره، به جناب ضرغامی پیشنهاد می شود به آنان سختی کار داده شود!

به گزارش انتخاب، مسوولان برگزاری بین المجالس هم در یک آبروریزی عجیب، در نمایش تاریخ مجالس بعد از انقلاب برای میهمانان بلندپابه این اجلاس، مجلس ششم را حذف کردند!

مشخص نیست این آبروریزی توسط عوامل "دکتر کاظم جلالی"، رئیس فرهیخته مرکز پژوهشهای مجلس که مدعی اعتدال و آزاداندیشی است، انجام شده یا این اقدام توسط افراد دیگری انجام شده است؟

ممکن است برخی نمایندگان مجالس آفریقایی که شناختی از ایران ندارند، چیزی از این موضوع در نیابند، اما آیا مسوولان بین المجالس فکر نکردند نمایندگان برخی کشورهای عربی نظیر عربستان و بحرین و کویت که رویدادهای داخلی ایران را دنبال می کنند و بعضا به دنبال هر دستاویزی برای تخریب جمهوری اسلامی می گردند، این پاک کردن تاریخ جمهوری اسلامی را متوجه شوند و آن را نشانه اختلافات شدید داخلی در نظام ارزیابی کنند؟

این که بسیاری از نمایندگان مجلس ششم اقداماتی غیر قابل دفاع انجام دادند، اما هر که چنین کاری کرده، آیا فکر نکرده اند حذف تاریخ ناشدنیست؟!

جالب تر آنکه در روز برگزاری اجلاس که شبکه خبر اجلاس بین المجالس را پوشش می دادف به محض ورود آیت الله هاشمی، پخش زنده را قطع کرد و به پخش برنامه های سابق خود ادامه داد!

در شامگاه امروز نیز تحلیلگران گزارش بخش های خبری سیما، نهایت تلاش خود را به خرج دادند تا کوچکترین تصویری از هاشمی در بخش های مختلف خبری پخش نشود
اخبار سیاسی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------