آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

ناصری: از ریاست 8 ساله احمدی‌نژاد خوشحالیم، مردم او را بهتر شناختند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, ناصری

یک فعال سیاسی اصلاح طلب می گوید روحانی مشی اصلاح‌طلبی دارد، او وعده‌های مهمی را داده است که تاکنون عملی نشده است مانند "رفع حصر" این خواسته تمام کسانی بود که به وی در سال 92 رای دادند و همین موضوع و وعده باعث پیروزی وی در انتخابات شد.

به گزارش نامه نیوز، عبدالله‌ناصری عضو شورای مرکزی اصلاح‌طلبان  درمورد اصلاح‌طلبان و شروع برنا‌مه‌های آنها برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 گفت: تقریبا برنامه‌ها را شروع کرده‌اند و در روز‌های آینده در حوزه شوراهای مربوطه نیز فعالیت‌ها رنگ و بوی جدی‌تری خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه باید رفتار و تغییرات روحانی در سطح مدیران را ببینیم، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان فعلا گزینه‌ی اصلی برای انتخابات را روحانی می‌دانند و مانند سال 92 از وی حمایت می‌کنند.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه روحانی باید به خواسته مردم صریحا پاسخ دهد، تصریح کرد: اصلاحات نیازی نمی‌بینند که بخواهند فرد دیگری را به عنوان گزینه معرفی کنند. اصولا ریاست‌جمهوری را نمی‌توان 4 ساله دانست و بررسی کرد. ریاست جمهوری 4 ساله ناقص است و همیشه عملکرد را در 8 سال ریاست بررسی می‌کنند.

وی افزود: یکی از دلایلی که اصلاح‌طلبان در سال88 خواستار احمدی‌نژاد نبودند این بود که مسیر کشور به سمت انحراف و گمراهی در حرکت بود و نمی‌خواستند این وضعیت ادامه پیدا کند.

عضوبنیاد باران با ابراز خوشحالی از ریاست دور دوم احمدی‌نژاد ،گفت: از این موضوع خوشحالیم زیرا علی رغم همه آسیب‌هایی که به کشور وارد شد اما مردم رفتار و برخوردهای وی را دیدند و نتیجه‌اش شد انتخابات سال 92 و انتخابات مجلس.

مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا، ادامه داد: اصولگرایان معتدل و منطقی تحلیل ما نسبت به حمایت از روحانی را قبول دارند و کسی را مقابل روحانی قرار نمی‌دهند البته ممکن است که تندروها و افراطیون که تاکید دارند روحانی را یک دوره‌ای کنند بخواهند یک گزینه برای مقابله با روحانی انتخاب کنند. طبیعتا رد این شرایط یک فضای دو قطبی و ایجاد خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------