آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

آیت الله غرویان : روحانی دم این افراطیون لجباز را چیده، برای همین دنبال انتقام گیری اند / شعار اصولگرایی می دهند، اما دنباله رو ماکیاولند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, غرویان

نتیجه انتخابات 7اسفند 94 نشان داد که مردم طرفدار دولت هستند و تفکر اعتدال را می خواهند. مردم ما از افراط و تفریط متنفر و بیزار هستند و می خواهند روابطشان با دنیا خوب شود. رایی که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تهران دادند، نشان می دهد آنها دنبال چه تفکری هستند اما لجبازان افراطی دست بردار نیستند و دائما می خواهند دولت را ساقط کنند یا تحت فشار قرار دهند.

آیت الله غرویان از جنجال سازی های اخیر دلواپسان علیه دولت به شدت انتقاد کرد.

آیت الله محسن غرویان در گفت وگو با انتخاب  راجع به فشارهای اخیر به دولت گفت: ارزیابی همه ملت ما از فشارهایی که اخیرا به دولت آقای روحانی وارد می شود روشن است، همه بر این باور هستند که این فشارها بخاطر این است که انتخابات سال 96 نزدیک است و افراطیون قصد دارند رییس جمهور را در نظر مردم ساقط کنند تا بتوانند در انتخابات مجددا جناح و تفکر خود را سر کار بیاورند. این مسئله روشنی است که همه میفهمند و ملت نسبت به آن هوشیار هستند.

وی افزود: نتیجه انتخابات 7اسفند 94 نشان داد که مردم طرفدار دولت هستند و تفکر اعتدال را می خواهند. مردم ما از افراط و تفریط متنفر و بیزار هستند و می خواهند روابطشان با دنیا خوب شود. رایی که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در تهران دادند، نشان می دهد آنها دنبال چه تفکری هستند اما لجبازان افراطی دست بردار نیستند و دائما می خواهند دولت را ساقط کنند یا تحت فشار قرار دهند.

غرویان با اشاره به جنجال های اخیر بر سر فیش های حقوقی به «انتخاب» گفت: این فیش ها با این قیمت ها در برابر اختلاسهای دولت قبل چیزی نیست. در دولت قبل، اختلاس های سه هزار،  دو هزار و ده هزار میلیارد و ... صورت می گرفت. دادگاه رئیس دولت سابق را فرا خواند ولی نرفت. اینها همه باید بررسی شود.

وی تصریح کرد: دولت اگر شفاف با مردم صحبت کند و متخلفین را کنار بزند، این هیاهو ها که غرض های نفسانی در پی آن است و غرض های شیطانی دارد، نتیجه نخواهد داشت.

غرویان اظهار کرد: متاسفانه این افراد افراطی به دروغ شعار اصولگرایی و دین سر می دهند اما ماکیاولیسیم را دنبال می کنند و معتقدند هدف وسیله را توجیه می کند . این افراد به هیچ صراطی مستقیم نیستند و دست به هر عمل خلاف شرعی هم ممکن است بزنند که تا به امروز هم زدند.

استاد حوزه در پاسخ به پرسش «انتخاب» در مورد احتمال کاندیداتوری احمدی نژاد در انتخابات گفت: به هیچ وجه احتمال روی کار آمدن مجدد این تفکر را معقول نمی دانم و پیروزی آن را بعید می دانم، مگر اینکه از راههای حقه بازی دوباره مردم را فریب دهند.

غرویان با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد دعوت اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: اصولگرایان عاقل یا همان سنتی به دنبال این تفکر نخواهند رفت. اصولگرایانی که عاقل باشند نباید فریب این حقه ها را بخورند و دوباره از سوراخی که چندین بار گزیده شدند، گزیده شوند.

وی در پاسخ به این پرسش این احتمال وجود دارد که اصولگرایان از روحانی حمایت کنند گفت: اصولگرایان سنتی از ایشان حمایت می کنند ولی نواصولگرایان سایه روحانی را با تیر می زنند، چه برسد به اینکه بخواهند حمایت کنند. روحانی دم خیلی از این افراد را چید و همین افراد از این موضوع حسابی شاکی هستند و میخواهند به هر شکلی که شده انتقام بگیرند.
  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------