آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

رییس جمهور: صدای همه ما در روز قدس ، وحدت وحمایت از ملت فلسطین است



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, روحانی

رییس‌ جمهور، ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان را به شرکت گسترده و پرشور در مراسم روز جهانی قدس فرا خواند و گفت: امسال با انسجام و اتحاد بیشتر ، شاهد حضور پرشورتر مردم ایران و سایر کشورهای اسلامی در مراسم دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران برای لبیک گفتن به ندای امام راحل و پاسخ به صدای مظلومیت مردم فلسطین که حدود 70 سال است از خانه و زندگی خود آواره شده اند، در روز قدس با حضور باشکوه خود در خیابان‌ها و میادین به سمت میعادگاه نماز جمعه حرکت کرده و فریاد حمایت خود از مظلومین عالم و بویژه مردم فلسطین را به گوش جهانیان خواهند رساند.

رییس‌ جمهور با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در طول 37 سال گذشته هر ساله انجام شده و امسال از ویژگی خاصی برخوردار است، گفت: صهیونیست‌ها در سال‌های اخیر با تلاش پشت پرده و ایجاد ترور و درگیری میان کشورهای منطقه و جهان اسلام و همچنین جنگ مسلمان با مسلمان و نیز مسلمان با مسیحی، قصد دارند جنایات خود را به فراموشی بسپارند و کاری کنند که مسلمانان و مردم منطقه و جهان مظلومیت فلسطین و  سبوعیت صهیونیست‌ها را فراموش کنند.

 روحانی تصریح کرد: نباید بگذاریم جنایات بزرگ صهیونیست‌ها به دست فراموشی سپرده شود و مردم مظلوم فلسطین که حدود 70 سال است از خانه و کاشانه خود آواره شده اند، احساس یأس و ناامیدی کنند.

رییس‌ جمهور تأکید کرد: صدای همه ما در روز قدس صدای وحدت مسلمانان و حمایت از مردم آواره فلسطین خواهد بود.

 روحانی خاطر نشان کرد: مردم مسلمان جهان مسیر حمایت از مردم مظلوم فلسطین که همانا مسیر جهاد و ایستادگی برای آزادی قدس شریف است را با قوت ادامه خواهند داد.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------