آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!

غلامعلی جعفرزاده به اظهارات شب گذشته ابراهیم رئیسی درباره میزان تورم در دولت سیزدهم واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده…

دری‌نجف‌آبادی : مسلمانان باید روحیه وحدت و همدلی خود را در خود تقویت کنند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,دری‌نجف‌آبادی

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری کودتای نافرجام ترکیه را محکوم کرد و گفت: ریشه همه ناامنی های منطقه در شدت گرفتن قدرت گروهک های تکفیری و تروریستی است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی گفت: جامعه ایران اسلامی همواره خواستار برقراری امنیت در منطقه بوده و ضمن محکومیت ناآرامی‌های اخیر ترکیه، پشتیبانی خود را از مردم این کشور اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه بین‌المللی نیز باید با حمایت از  مردم ترکیه، حاکمیت قانونی دولت فعلی این کشور را به رسمیت شناخته و خواستار مجازات برهم زنان نظم اجتماعی این کشور باشند.

وی، درباره حادثه تروریستی در شهر نیس فرانسه نیز گفت: به دنبال این جنایت، ترس و وحشت بی سابقه ای همه نقاط جهان به خصوص اروپا را فراگرفته، بنابراین امروز بهترین فرصت برای اتحاد بین مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان برای نابود کردن هر گروه ترور و ارعاب به ویژه گروهک داعش است.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان افزود: مسلمانان باید روحیه وحدت و همدلی را در خود تقویت کنند و آل سعود و اسرائیل را از حمایت این گروهک ها منع کنند و در این صورت شکست داعش و همه گروهک های تکفیری قطعی می شود.

وی، درباره تصویب دو لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا نیز گفت: این اقدام ناپسند نه تنها ارزش های ملت ایران را زیر سوال برده است بلکه توهین بزرگی به نماینگان1+5 بود و نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا باید در این لوایح تجدید نظر کنند.

وی اظهار کرد: ملت ایران منش همراهی و صلح و نوعدوستی را دارد اما از ارزش های ناب انقلاب اسلامی کوتاه نمی‌آید.
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------