آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

طعنه سنگین جعفرزاده به ابراهیم رئیسی/مدینه گفتی و کردی کبابم!

غلامعلی جعفرزاده به اظهارات شب گذشته ابراهیم رئیسی درباره میزان تورم در دولت سیزدهم واکنش نشان داد. به گزارش خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده…

وکیلی: روحانی درباره دولت قبلی بیش‌ازاندازه نجابت به خرج داد



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,وکیلی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: اگر رئیس‌جمهوری تاکنون درباره تخلفات دولت گذشته سکوت کرده، بیش‌ازاندازه نجابت به خرج داده و دلیلی ندارد برای همیشه دراین‌باره سکوت کند.

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با «وقایع‌اتفاقیه» با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری، درباره صحبت بی‌واسطه با مردم و شفاف‌سازی از تخلفات دولت قبل گفت: شفاف‌سازی هر وقت انجام شود بسیار خوب و مثبت است.

 

برخی ممکن است بگویند، چرا در سال آخر عمر دولت، رئیس‌جمهوری تصمیم به شفاف‌سازی و صحبت بی‌پرده با مردم گرفته است و در پاسخ باید بگویم که شفاف‌سازی درباره تخلفات و فسادهای انجام‌شده هر وقت اتفاق بیفتد، اقدامی خوب و شایسته است. او در ادامه گفت: اگر دکتر روحانی در پایان عمر دولت، تصمیم به صحبت با مردم درباره تخلفات و فسادهای مالی دولت قبل گرفت، به این دلیل است که تاکنون بیش از اندازه نجابت به خرج داده و سکوت کرده است و دلیلی ندارد برای همیشه دراین‌باره سکوت کند.

 

سخنگوی فراکسیون امید تصریح کرد: مردم از رئیس‌جمهوری می‌خواهند علاوه بر شفاف‌سازی درباره فیش‌های حقوقی نامتعارف و فسادهای مالی انجام‌شده در دولت گذشته، بدون درنظرگرفتن هیچ ملاحظه‌ای به آنها گزارش دهد؛ بنابراین معتقدم رئیس‌جمهوری با این حرف‌ها پا در دالان خوبی گذاشته است.

 

او سومین عامل را به رسمیت شناختن حقوق مردم دانست و گفت: در این صورت مردم تصور می‌کنند، در کشوری زندگی می‌کنند که دیوارهای آن بتنی نیست و فاصله بین مردم و حاکمیت شیشه‌ای است و اشکال اینجاست که سقف مردم شیشه‌ای بشود و دیوارشان بتنی. شفافیت یعنی اینکه دیوارهای بین مردم و مسئولان شیشه‌ای و سقف آن رابطه بتنی باشد، بنابراین باید این فاصله بین مردم و حاکمیت برداشته شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------