آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

جلسات محفلی برای انتخابات در شمیرانات



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,احمدی  نژاد


 ديروز بود كه فرماندار شميرانات از انجام تحركات انتخاباتي در اين منطقه خبر داد و گفت: «برخي طيف‌هاي سياسي در شميرانات جلسات محفلي انتخاباتي برگزار مي‌كنند اما با توجه به اينكه اين جلسات داخلي بوده و بازتاب خبري عمومي و تبليغي ندارد، نمي‌توان آن را در مقوله ورود زودرس به تبليغات انتخاباتی تعبير كرد.»

 

عزت‌ا... خان‌محمدي توضيح داد: برگزاري نشست‌ها و جلسات محفلي و دفتري در ماه‌هاي باقي‌‌مانده به انتخابات همواره امري مرسوم بوده كه اكنون نيز برگزار مي‌شود اما چون اين جلسات نمود بيروني نداشته و نتايج آن بازتاب خبري و انتشار عمومي ندارد، برگزاري آن نيز مغايرتي با قانون ندارد. به گفته خان‌محمدي، اين جلسات از سوي طيف‌هاي مختلف سياسي با محتواي لابي و رايزني برگزار مي‌شود كه چون اين جلسات به صورت داخلي است ومخاطب عام ندارد، تخلف انتخاباتي محسوب نمي‌شود.

 

فرماندار شميرانات در ادامه درباره برنامه‌ريزي‌هاي سازمان متبوعش براي انتخابات رياست‌جمهوري گفت: با توجه به اينكه ۹ ماه تا برگزاري انتخابات زمان باقي است پرداختن به اين موضوع بسيار زود است، كما اينكه هنوز زمان برگزاري انتخابات مشخص نشده و منتظر ابلاغ توسط وزرات محترم كشور پس ازاظهارنظر شوراي نگهبان درباره زمان برگزاري انتخابات هستيم. وي توضيح داد: طبق رويه گذشته زمان برگزاري انتخابات در خردادماه است كه با توجه به تقارن آن با ماه مبارك رمضان، وزير كشور درخواست تغيير زمان آن به اواخر ارديبهشت را به شوراي نگهبان ارائه نموده است، از‌اين‌رو، بعد از اعلام نظر شوراي نگهبان وابلاغيه زمان شروع انتخابات از سوي وزير كشور مي‌توان درباره چگونگي برنامه‌ريزي ومسائل مرتبط با براي برگزاري انتخابات در فرمانداري‌ها اظهارنظر كرد.

احمدي‌نژادي‌‌ها تاييد كردند
اما چه جرياني است كه اقدام به برگزاري جلسات محفلي براي انتخابات ۹۶ در شميرانات مي‌كند؟ اصلاح‌طلبان كه وضعيتشان مشخص و كانديداي آنها هم روحاني است، پس نيازي به جلسات محفلي در اين مقطع زماني ندارند اما اصولگرايان كه مدعي هستند هنوز كانديدايشان مشخص نيست مي‌توانند همان افرادي باشند كه در جلسات محفلي شميرانات حضور پيدا كرده و برنامه‌ريزي كنند.

 

تشكلهاي شناخته شده جريان اصولگرايي قائل به پنهان كردن جلسات خود نيستند اما نمي‌توان از طيف احمدي‌نژاد هم به راحتي عبور كرد، به‌ويژه وقتي غرويان به«آرمان» از تلاش آنها براي جذب روحانيون براي انتخابات ۹۶ خبر داد كه اين اقدام آنها به‌صورت محرمانه صورت مي‌گرفت.

 

پس به احتمال زياد منظور فرماندار شميرانات بايد طيف احمدي‌نژاد باشد كه بري اطلاع از صحت و سقم اين گمانه عبدالرضا داوري مشاور رسانه‌اي احمدي‌نژاد با «آرمان» گفت‌وگوي كوتاهي داشت. او ضمن تاييد اين خبر كه برخي جلسات اين طيف در شميرانات برگزار مي‌شود، اظهار داشت نه تنها جلساتي در شميرانات برگزار شده بلكه در مناطق چيذر و شهيد محلاتي هم اقدام به برگزاري جلسه كرديم. داوري افزود: تمايل داريم در مناطقي كه موارد خاصي را داشته باشند جلسات انتخاباتي خود را برگزار كنيم.

 

 اخبار  سیاسی -   ارمان 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------