آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

باهنر: 103 رای عارف ظرفیت نهایی اصلاح‌طلبان در مجلس دهم است/ مجلس دهم شبیه مجلس ششم نمی‌شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی, باهنر

دبیرکل جبهه پیروان با بیان اینکه 103 رای عارف ظرفیت نهایی اصلاح طلبان را در مجلس دهم نشان داد، گفت: مجلس دهم استعداد یک مجلس کارآمد را داراست.

به گزارش فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در پیش‌کنگره تشکل متبوعش که صبح امروز در دفتر جامعه مهندسین برگزار شد، با اشاره به تشکیل مجلس دهم و حضور اصولگرایان در این مجلس اظهار داشت: 103 رای آقای عارف ظرفیت نهایی اصلاح طلبان را در مجلس دهم نشان داد.

باهنر با تاکید براینکه مجلس دهم شبیه مجلس ششم نمی‌شود، گفت: مجلس دهم استعداد یک مجلس کارآمد را داراست و امیدواریم این مساله مهم در عمل محقق شد.

دبیرکل جامعه مهندسین افزود: شاید در تهران اصولگرایان برای ورود به مجلس موفق نبودند، اما اینگونه رای دادن مردم سرمایه اجتماعی خوبی برای سایر انتخابات است از این رو از این سرمایه اجتماعی باید به خوبی استفاده کرد.

وی در تحلیل نقاط ضعف و قوت دولت یازدهم رکود و بیکاری را دو مشکل اصلی کشور عنوان کرد و برجام را یکی از دستاورد مهم دانست و درباره انتخاباتی شدن کشور نیز اظهار داشت: نباید فضای کشور از الان انتخاباتی شود، البته احزاب و تشکل‌ها می‌توانند در جلسات درون حزبی به موضوع انتخابات بپردازند و برنامه‌‌ریزی کنند.

دبیرکل جبهه پیروان با اشاره به ریشه‌های کوتای نافرجام ترکیه و مواضع جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: مسؤلان ترکیه متوجه شده‌اند کشورهایی که ادعای دوستی با این کشور را داشتند در ماجرای کودتا چگونه پشت آنها را خالی کردند.

وی همچنین افزود: تلقی اینکه سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و غرب از جریان کودتا مطلع نبودند بسیار ساده‌انگارانه است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------