آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

جهاد مالی برای آزادی حسن عباسی



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی  ,حسن عباسی

 برخی دیگر از اصولگرایان چهره‌ای بی‌گناه از حسن عباسی ترسیم کردند.

 به گزارش آرمان ؛مانند محمد علي رامين كه در كانال تلگرامي خود نوشت:«ماجراي بازداشت برادر انقلابي ما «حسن عباسي» را چگونه ترجمه كنيم؟ هر چهره سرشناس ديگري در حد و اندازه ايشان دستگير شده بود، چقدر از داخل و خارج «سروصداي تخريبي» عليه عامل بازداشت انجام مي‌گرفت؛ ليكن تمام دوستداران و شاگردان فراوان ايشان، در كمال ادب و با حفظ حريم مصالح نظام اسلامي، درخواست «آزادي حسن عباسي» را مطرح كرده‌اند و مخالفان بسيار فراوان ايشان نيز نتوانسته‌اند بازداشت اين چهره انقلابي را به سود خود مصادره كنند.»


يك جوان با در دست گرفتن تابلويي در كنار حرم حضرت معصومه خواستار آزادي حسن عباسي شده است. وي درعين حال گفته است كه محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان بازداشت شود.


نكته قابل تامل راه‌اندازي سايتي به اين منظور بوده كه در ابتداي آن نوشته شده است:« انسان‌ها دو دسته‌اند، يا از خود قصه دارند يا قصه ديگران را تعريف مي‌كنند. آدم‌هاي انقلابي، آدم‌هايي هستند كه قصه‌سازند. قهرمانان قصه‌ساز مسلمان، مامور به تكليف هستند نه نتيجه. اين ما انسان‌هاي قصه‌گو هستيم كه بايد وظيفه تاريخي خودمان را روشن كنيم؛ تاريخ هيچ گاه امتي را به‌خاطر غفلت نستوده است. قصه دوران ما حفظ انقلاب و آرمان‌هاي آن است. انقلاب كردن هزينه دارد، انقلابي ماندن اما هزينه بيشتري مي‌خواهد؛ بذل جان و مال و آبرو. حسن عباسي در قامت عمار انقلاب، اين‌بار پاي در بند است؛ او هزينه انقلابي‌گري‌اش را داده، مي‌دهد، و خواهد داد، در اين بين، تاريخي منتظر ما مومنان انقلابي است كه با اين قصه چه مي‌كنيم؟ اكنون كه حسن عباسي پس از گذشت سال‌ها مجاهدت با جان و مال و آبرو، بارها به دادگاه رفته، اما بدخواهان انقلاب راه به جايي نبرده بودند،


اين‌بار قرار وثيقه به حدي نجومي صادر شد كه از عهده انقلابيوني كه فيش‌هاي نجومي ندارند و به شبكه‌هاي قدرت مالي وصل نيستند خارج است. جوانان مومن انقلابي با جهاد مالي خود به پا خيزيد تا با ياري خداوند متعال و بركت پول‌هاي خمس‌داده‌مان اين وثيقه را براي آزادي عمار انقلاب در روزهاي سخت حفظ انقلاب تامين كنيم.» نكته قابل تامل در اين سايت به نظرات مخاطبان بار مي‌شود كه در برخي از آنها بار ديگر ارتش را از جايگاه واقعي نزول داده‌اند.


يك مقام سازمان قضائی نيروهاي مسلح با بيان اينكه قرار صادره درباره متهم حسن عباسي بازداشت نبوده است، گفت: نامبرده در دومين جلسه تحقيق، با وجود آمادگي شعبه بازپرسي در همان روز براي پذيرش وثيقه موجود، از توديع وثيقه خودداري و به همين علت روانه بازداشتگاه شد. وي تصريح كرد: با توجه به آمادگي متهم جهت توديع وثيقه، اقدامات قانوني از جمله مكاتبه با اداره ثبت جهت بازداشت سند صورت گرفته و پس از طي مراحل قانوني، نامبرده آزاد خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------