آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

دردسر جدید برای قاضی‌پور



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , قاضی‌پور

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون در حال تهیه نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس هستند تا با نماینده توهین کننده به خبرنگار روزنامه ایران برخورد شود.

بهرام پارسایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن اقدامات توهین آمیز به خبرنگاران افزود: نظر اعضای فراکسیون امید درمورد این گونه موضوعات کاملا مشخص است. ما زمانی که فایل صوتی برخورد نماینده ارومیه با خبرنگار روزنامه ایران را گوش دادیم، بسیار متاسف شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در کشوری که بالاترین امنیت را به برکت نظام جمهوری اسلامی دارد متاسفانه هنوز امنیت اهل قلم و رسانه وجود ندارد، این حرکات به ما لطمه می زند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: قطعا در این راستا ما تذکرهای جدی را در جلسات علنی این هفته مجلس و در نطق های میان دستور خواهیم داد.

پارسایی تاکید کرد ما از هیات رییسه و رییس مجلس می خواهیم در این زمینه موضع گیری شفاف داشته باشند.

وی با یادآوری این که مجلس جای اینگونه ادبیات و صحبت ها نیست، گفت: این افراد اگر در محافل شخصی خود این گونه حرف می زنند باید بدانند مجلس جای این حرف ها و این حرکات نیست و بر طبق فرموده امام راحل(ره) مجلس در راس امور است و باید شان همگان حفظ شود.

** برخورد قاضی پور با خبرنگار روزنامه ایران در جلسه فردا فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: ما این موضوع را در جلسه فردا هیات رییسه فراکسیون امید بررسی خواهیم کرد.

پارسایی اضافه کرد: ما همچنین با تهیه نامه ای به رییس مجلس درخواست می کنیم با این گونه افراد که به خود اجازه می دهند به خبرنگاران توهین کنند، برخورد کند.

به گزارش ایرنا، نادر قاضی پور نماینده ارومیه روز گذشته با خبرنگار روزنامه ایران در هنگام مصاحبه در راهروی مجلس درگیری فیزیکی پیدا کرد و چند ضربه به وی وارد کرد، فایل صوتی صحبت های این دو نفر پس از ساعتی منتشر شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------