آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

خباز: عده‌ای عامدانه و عالمانه دولت را به حاشیه می‌برند /از این همه تخریب اقدامات دولت متعجبم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , خباز

 استاندار سمنان گفت: دولت یازدهم دستاوردهای خوبی را در تعامل با مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اما با این وجود، عده ای عامدانه و عالمانه دولت را به حاشیه می برند.

 به  گزارش  مهر  ؛محمدرضا خباز شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره شهید رجایی با موضوع تقدیر از کارکنان نمونه دولتی استان سمنان در سالن همایش های تامین اجتماعی استان، ضمن تاکید بر نتایج مثبت برجام در تحولات اقتصادی و سیاست داخلی و خارجی ایران اسلامی، ابراز داشت: برجام یک دستاورد است اما آنهایی که می گویند دولت سیاست های داخلی را رها کرده و به مقوله سیاست خارجی بیش از حد بها می دهد باید بدانند که اگر این گونه بود، ۱۱میلیون بیمه شده سلامت در کشور وجود نداشت.

وی افزود: عده ای در کشور عالمانه و عامدانه قصد دارند تا دولت یازدهم را به حاشیه ببرند در حالی که دولت ها در بدنه نظام اسلامی هستند و به اعتقاد بنده، این قبیل مباحث آنقدر سطحی هستند که ما نیز نباید خود را وارد حواشی آن کنیم اما باید در زمان لازم به برخی مسائل مطرح شده پاسخ بگوئیم تا در پی حقیقت باشیم.

عده ای به دنبال اشاعه ناامیدی در جامعه هستند

استاندار سمنان با بیان اینکه عده ای قصد تخریب دولت را دارند، گفت: دولت از بطن نظام و با رای مردم برخاسته است و بنده دراین باره بسیار تعجب می کنم که چگونه ممکن است اقدامات رئیس دولت این گونه مورد انتقادات مخرب و هدف دار قرار گیرد.

خباز با بیان اینکه این عده به دنبال اشاعه ناامیدی در جامعه هستند، ابراز داشت: این که ما مدام در جراید و محافل بگوئیم برجام و سیاست های دولت برای مردم کاری نکرده، اوج بی انصافی است عده ای که این حرفها را به صورت مداوم بیان می کنند کمر به ناامیدی مردم بسته اند و برایشان حیات با امید مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه تراز اقتصادی کشور بعد از ۶۰سال مثبت شده است، افزود: تراز رشد اقتصادی کشور به خصوص در سال های اخیر سیر نزولی بسیار زیاد داشت که خوشبختانه در سال گذشته و جاری این امر ابتدا به صفر و سپس با بالای آن رسیده است لیکن این دستاوردهای نظام را چگونه می توان نادیده گرفت.

برجام، بیمه و طرح تحول سلامت از اقدامات ارزنده دولت یازدهم

رئیس شورای اداری استان سمنان با بیان اینکه برجام، بیمه و طرح تحول سلامت از اقداماتی هستند که آثار مثبت آن را نمی توان انکار کرد، گفت: به عقیده خیلی از کارشناسان، با اجرای برجام و رفع بخشی از تحریم ها در صنعت، تولید و اقتصاد کشور، گشایش های خوبی انجام شده است و این نتیجه اجرای برجام برای نظام و مردم است.

خباز با بیان اینکه امروز شرایط اقتصادی کشور به مراتب بهتر از گذشته است، افزود: رشد اقتصادی در شش ماهه دوم سال جاری اوج بیشتری نیز خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه هم اکنون، در فضای پسابرجام و با واردات برخی کالاها و لوازم صنعتی، زیرساختی و ماده اولیه، واحدهای تولیدی کوچک قادر به رسیدن به نقطه رونق نسبی شده اند که این امر نوید رونق اقتصادی در استان و رفع مشکل بیکاری را می دهد چرا که پیش از اجرای برجام این واحدهای تولیدی در واردات کوچکترین امکانات دارای مشکل بودند.

عقب ماندگی های سال های گذشته جبران شود

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز نظام به دستاوردهای خوبی دست یافته و ما باید تلاش کنیم تا عقب ماندگی های سال های گذشته را جبران کنیم، گفت: تلاش در سایه وحدت می تواند رشد اقتصادی روز افزون کشور را در پی داشته باشد.

خباز همچنین با تاکید بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، افزود: تولید داخلی یا به عبارت دیگر، درون گرا و برون زا بودن در زمره تاکیدات مقام معظم رهبری در تبیین شعار سال، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------