آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

افشاگری درباره کارت ۵۰۰هزارتومانی شهرداری تهران به نمایندگان در صحن علنی مجلس



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,علیرضا رحیمی

نماینده مردم تهران در تذکری به هیات رییسه مجلس عنوان کرد: امروز در کریدور مجلس لیستی آوردند به عنوان تسهیلات تربیت بدنی شهرداری برای نمایندگان مجلس که به شکل کارت هدیه 500 هزارتومانی به نمایندگان مجلس پیشنهاد شده بود.

 به گزارش خبرآنلاين؛ علیرضا رحیمی نماینده تهران در لحظات پايان جلسه علني چهارشنبه-7 مهر- مجلس، در تذكري كارت 500 هزار توماني شهرداري به نمايندگان مجلس را فاش كرد و گفت: اتفاقي در مجلس رخ داد كه به هيئت ريئسه مجلس اين ايراد باز مي گردد،امروز در كريدور مجلس ليستي آوردند به عنوان تسهيلات تربيت بدني شهرداري براي نمايندگان مجلس كه به شكل كارت هديه 500 هزارتوماني به نمايندگان مجلس پیشنهاد شده بود، اين جريان براي يكي دو نفر هم نيست.

 

وي افزود:من پيگيري كردم تا ببينيم چنين چيزي صحت دارد يا نه؟ ديدم كه همه نمايندگان استنكاف كردند و با هوشياري نمايندگان اين حركت با شكست روبرو شد. خواهش من از هيئت رئيسه اين است كه در ماده  24 آييين نامه نظارت بر امور سازماني و حفظ شأن مجلس وظايف هيئت رئييسه است، اين موضوع بررسي شود. مجموعه اي كه ادعا دارند شانشان اداره كشور است و براي رياست جمهوري ميخواهند كانديدا شوند بايد انقلابي گري را در عمل نشان دهند.

 

مطهري در پاسخ به اين تذكر گفت:ما به عنوان هيئت رئیسه اطلاع نداشتيم و براي اولین بار مي شنویم، قطعا بررسي ميكنم و قطعا شهرداري تهران هم حق دارد اين را يكشنبه انشاءاله توضيح دهند.

 

در اين ميان یک نماينده خطاب به مطهري اظهار كرد: به شهرداري چه ربطي دارد،‌ اداره رفاه مجلس كارت خواسته است، آنها هم مثل طر ح ترافيك دادند.

 

در پايان مطهري كه رياست مجلس را برعهده داشت، با تكرار صحبت هاي اين نماينده گفت: ميگويند درخواست اداره رفاه بوده است و انشاءاله جلسه بعد توضيح ميدهيم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------