آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

گزارش سه‌ماهه سوم وزارت خارجه در اجرای برجام به کمیسیون امنیت ارائه شد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,برجام

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از ارائه گزارش سه‌ماهه سوم وزارت امور خارجه در اجرای برجام از تاریخ 26 تیر تا 26 مهرماه به این کمیسیون خبر داد.

 علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: وزیر امور خارجه در اجرای تکلیف قانونی روز گذشته یعنی 26 مهرماه گزارش سه‌ماهه سوم را به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ارائه کرد چرا که روز گذشته موعد ارائه گزارش سه‌ماهه بود.

 

وی با بیان اینکه کمیسیون فعلاً وارد بررسی این گزارش نمی‌شود، توضیح داد: با توجه به اینکه کمیسیون امنیت در حال بررسی و نهایی کردن شش‌ماهه اجرای برجام ناظر دو گزارش سه‌ماهه اول و دوم وزارت امور خارجه و جمع‌بندی‌های خود است، هنوز وارد گزارش سه‌ماهه سوم نشده است. طبیعتاً بعد از تکمیل گزارش شش‌ماهه رسیدگی به گزارش جدید آغاز می‌شود.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان، گفت: قرار است کمیسیون در جلسه فردا (چهارشنبه) بعدازظهر به بررسی نهایی گزارش جهت رأی‌گیری و ارائه به صحن بپردازد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------