آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

آیت الله دری نجف آبادی: به خاطر هدایت کشتی اجرایی کشور توسط روحانی، خدا را شکر می کنم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,دری نجف آبادی

امیدواریم در این سفر، مشکلات اقتصادی، محیط زیست، معضلات بیکاری و کارگری و بحران آب در این استان به درستی دیده و برای آن تصمیمات کارگشا گرفته شود و تحولی در صنایع و ظرفیت های عظیم این استان که در سال های گذشته دچار مشکل شده است، ایجاد شود.

 آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در آیین دیدار رییس جمهوری با مردم در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد اراک، بیان کرد: انتظار است سفر هیأت دولت تدبیر و امید، تحولی برای معیشت مردم ایجاد کند و زمینه افزایش اشتغال در این استان به عنوان یک مسأله ضروری در استان فراهم شود.

 

به گزارش  انتخاب ؛ آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امیدواریم در این سفر، مشکلات اقتصادی، محیط زیست، معضلات بیکاری و کارگری و بحران آب در این استان به درستی دیده و برای آن تصمیمات کارگشا گرفته شود و تحولی در صنایع و ظرفیت های عظیم این استان که در سال های گذشته دچار مشکل شده است، ایجاد شود.

 

کاهش تورم و حمایت از سلامت و بهداشت جامعه

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه کاهش تورم و حمایت از سلامت و بهداشت جامعه از اقدامات برجسته این دولت بوده است، اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی ها و تلاش فعالانه دولت مشکلات اقتصادی در استان مرکزی کاهش یابد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه مردم سالاری دینی به عنوان یک اصل در جامعه حاکم است، گفت: در طول 38 سال گذشته مردم فداکار این سرزمین همواره حامی نظام بوده اند و در راه آرمان ها و ارزش های نظام نقش آفرینی داشته اند.

 

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه استان مرکزی استان امام راحل است، خاطرنشان کرد: امام خمینی خدمات زیادی را برای کشور و نظام اسلامی داشته است و خبرگان رهبری پس از ایشان بهترین تصمیم را برای رهبری گرفتند.

 

فراهم کردن عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی از دولتمردان، شاگردان و فرهیختگان اردوگاه امام راحل است، گفت: دکتر روحانی در جریان انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشته است و در عرصه های گوناگون ایران اسلامی به خوبی نقش آفرینی کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز خدا را شکر می کنیم که فردی هدایت کشتی اجرایی کشور را عهده‌دار دارد که از دوستداران و فرهیختگان اردوگاه امام راحل است و در ابعاد بین‌المللی زمینه آرامش، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده است.

 

به گزارش رسا، دیدار برگزاری نشست توسعه و سرمایه گذاری با حضور فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی، دیدار با نخبگان، علما و برگزیدگان استان مرکزی، بازدید از شرکت ماشین سازی اراک و بهره برداری از طرح های اقتصادی و عمرانی به صورت ویدئو کنفرانس از جمله برنامه های تدارک شده این سفر در روز نخست در شهرستان اراک است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------