آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

عارف: هیچگاه سکوت نکرده ام/ حضورم بیشتر صرف مدیریت فراکسیون امید می شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , عارف

حضور در صحن و مذاکرات را دوستان دیگر هم می توانند انجام دهند اما جایی اگر لازم باشد ما در خدمت هستیم.

رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که هیچگاه در مجلس سکوت نداشته ام، گفت: حضور من در مجلس بیشتر صرف مدیریت فراکسیون امید می شود اما گاهی تصمیمات لحظه ای  و فوری باید در مجلس گرفته شود که من احساس می کنم وظایف من در این بخش است.

 

محمدرضا عارف در گفت و گو با جماران، در خصوص عملکرد خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: من هیچگاه در مجاس سکوت نداشته ام. بخشی از حضور در مجلس مربوط به طرح ها، لوایح و تذکر است که خوشبختانه فراکسیون امید در این زمینه مملو از نمایندگان برجسته و صاحب نظر است. ما علاقه مند هستیم که چهره های جدید و کمتر شناخته شده به صحنه بیایند و در این زمینه نیز فراکسیون امید تا به حال موفق بوده است.

 

وی ادامه داد: تا به حال طرح و لایحه ای در مجلس مطرح نشده است که اعضای فراکسیون امید در مورد آن اظهار نظر نکرده باشد و مواردی که لازم بوده است فراکسیون تذکر داده است و عموما هم همه این ها با اعضا و هیأت رئیسه فراکسیون هماهنگ می شود.

 

نماینده مردم تهران با تأکید بر این که بحث و حضور دوم، مدیریت فراکسیون امید است، اظهار کرد: این بخش در درجه اول نیاز به فرصت و مجال دارد اما گاهی تصمیمات لحظه ای باید در مجلس گرفته شود که من احساس می کنم وظایف ما در این بخش است، حضور در صحن و مذاکرات را دوستان دیگر هم می توانند انجام دهند اما جایی اگر لازم باشد ما در خدمت هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------