آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

رحیمی: بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری در کمیسیون عمران/ قالیباف هم می‌آید



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , شهرداری تهران

نماینده مردم تهران از برگزاری اولین جلسه بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در یک‌شنبه-7 آذر- هفته آینده خبر داد.

 به  گزارش ایسنا ؛علیرضا رحیمی نماينده مجلس دهم در رابطه با درخواست تحقيق و تفحص از شهرداري تهران، اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس هفته آینده شهردار تهران در کمیسیون عمران حاضر می‌شود تا در جلسه‌ای با حضور متقاضیان تفحص از شهرداری تهران به موارد مطروحه پاسخ داده و تقاضاکنندگان نیز نظراتشان را مطرح کنند.

 

وی توضیح داد: طبق آیین‌نامه این جلسه صرف استماع نظرات دو طرف است و بعد از آن کمیسیون به بررسی تقاضای تفحص پرداخته و در نهایت رأی‌گیری می‌کند. البته کمیسیون باید نظر نهایی خود مبنی بر تصویب تفحص یا رد آن را به هیأت رئیسه جهت ارائه گزاش در صحن علنی بدهد.

 

نماینده تهران در ادامه با یادآوری دلیل طولانی شدن برگزاری جلسه بررسی تقاضای تفحص در کمیسیون عمران، گفت: اعضای کمیسیون عمران شبهه آیین‌نامه‌ای را مطرح کردند مبنی بر اینکه به دلیل وجود پرونده قضایی درباره موضوع واگذاری املاک توسط شهرداری تهران و تحقیقات اعمال شده امکان تفحص در این موضوع وجود ندارد، شبهه‌ای که از همان ابتدا متقاضیان تفحص آن را وارد نمی‌دانستند و به همین دلیل دیداری با رئیس مجلس برای اطمینان از روند عادی برگزاری مقدمات تفحص در کمیسیون عمران انجام شد.

 

وی در پایان گفت: در این دیدار رئیس مجلس به موضوع ادامه تفحص و عادی بودن روند برگزاری آن اشاره کردند که با توجه به نظر ایشان پیش‌بینی می‌شود که جلسه استماع نظرات طرفین هفته آینده برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------