آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افشاگری جعفرزاده از طراح ایده ساخت ۴ میلیون مسکن /فقط در حد یک کد می گویم که...

جعفرزاده ایمن‌آبادی با تاکید بر اینکه وعده ساخت۴ میلیون مسکن به پاشنه آشیل دولت رئیسی تبدیل شده است، گفت: یکی از نمایندگان مجلس یازدهم که…

معاون وزير خارجه: شناسایی اجساد شهدای حله ادامه دارد/ شاید نیازمند آزمایش DNA شویم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,معاون وزير خارجه

معاون کنسولی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف از حادثه تروریستی روز گذشته حله در عراق گفت: کار شناسایی اجساد شهدای این حادثه تروریستی ادامه دارد و زمان بر خواهد بود.

 به گزارش تسنیم ؛ حسن قشقاوی درباره آخرین جزئیات حادثه تروریستی عصر روز گذشته حله در کشور عراق اظهار کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، کنسولگری ایران و سایر مسئولان ذیربط در کشور عراق به محل حادثه عزیمت کردند و کار شناسایی شهدا در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: برخی پیکرهای شهدای این حادثه تروریستی به‌طور کامل سوخته است و شاید نیازمند آزمایش DNA باشیم.

 

معاون کنسولی وزارت امور خارجه تصریح کرد: هویت برخی شهدا هم که مشخص است به‌زودی اعلام خواهد شد اما برای اعلام تعداد واقعی شهدا، مجروحان و ابعاد این حادثه تروریستی نیازمند زمان هستیم.

 

به گزارش تسنیم، گروهک تروریستی ـ تکفیری داعش عصر روز گذشته دست به یک عملیات انتحاری در نزدیکی پمپ بنزینی واقع در منطقه حله زد.

 

گروهک تروریستی داعش هدف شوم خود را با بمب گذاری در یک تانکر حمل سوخت و در محل عبور و مرور مردم و خودروها عملیاتی کرد که متاسفانه تعداد زیادی از مردم و زائران بی‌گناه به شهادت رسیده و برخی زخمی شدند.

 

بنابر اطلاعات به‌دست آماده تعدادی از شهدای این حادثه تروریستی را زائران ایرانی تشکیل می‌دهند که هنوز آمار دقیقی از تعداد آنها به‌دست نیامده و تحقیقات ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------