آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

مطهری: هرگونه لغو سخنرانی در دانشگاه‌ها خلاف نظر رهبری است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مطهری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در رابطه با لغو سخنرانی‌های روز دانشجو، گفت: هرگونه لغو سخنرانی در دانشگاه‌ها که دارای مجوز هستند کار درستی نیست و خلاف نظر مقام معظم رهبری است.

 به گزارش ایسنا، ناصر موسوی لارگانی در جلسه امروز مجلس خطاب به مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت، عنوان کرد: انتظار داشتیم رئیس جمهور، رئیس مجلس و وزیر کشور که تمام قد برای سخنرانی حضرتعالی وارد میدان شدند و کارگروه تشکیل دادند، به تعداد زیادی از سخنرانی‌ها که دیروز در دانشگاه‌های سراسر کشور لغو و برخی با مشکلاتی روبرو شد واکنش نشان می‌دادند.

 

او ادامه داد: حتی شاهد نبودیم مسئولین از جمله وزیر کشور، رئیس مجلس و رئیس جمهور اشاره داشته باشند که چرا باید سخنرانی شخصیت‌های سیاسی لغو شود. کاری به اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم، نفس لغو سخنرانی صحیح نیست. اینکه برای برخی از اشخاص نیز اظهار نظر شود و برای دیگران نه، صحیح نیست.

 

موسوی لارگانی در بخش دیگری از تذکر خود درباره وام‌های چندصد میلیونی بدون سود و بهره و عدم معرفی این افراد به قوه قضائیه انتقاد کرد.

 

به گزارش ایسنا، مطهری تذکر نخست موسوی لارگانی را وارد دانست و گفت: باید درباره سایر لغو جلسه‌ها هم عکس‌العمل نشان داده شود. هرگونه لغو سخنرانی در دانشگاه‌ها که دارای مجوز هستند کار درستی نیست و خلاف نظر مقام رهبری است که بر کرسی‌های آزاداندیشی تأکید دارند. ان‌شاءالله مسئولین به این مسأله رسیدگی کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------