آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پشت پرده برخوردهای تند با پدیده بدحجابی

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: مقابله با پدیده بی‌حجابی نیاز به کار برنامه‌ریزی شده دارد. این برخوردهای غیرمنطقی در طول ۴۵ سال…

محمدرضا عارف: شورای عالی سیاست‌گذاری از روحانی عبور نخواهد کرد/ در انتخابات از او حمایت می‌کنیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,محمدرضا عارف

شورای عالی سیاست‌گذاری از روحانی عبور نخواهد کرد/ در انتخابات از او حمایت می‌کنیم

 رییس شورای‌ عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حفظ دستاورد جریان اصلاحات را مهمترین راهبرد این شورا عنوان کرد و گفت:‌ قطعا از آقای روحانی عبور نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم همان رویکرد را نسبت به حمایت از رییس جمهور فعلی حفظ کنیم

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در نخستین نشست خبری خود به عنوان رییس فراکسیون امید با اشاره به رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اعلام کرد: این یار دیرین انقلاب در تمام صحنه ها درکنار رهبری و مردم بودند.

 

او با تاکید بر اینکه حادثه پلاسکو یک حادثه جدی است، گفت: امیدواریم بتوانیم از این حادثه با نگاهی علمی در مثابل حوادث احتمالی بعدی پیشگیری کنیم.

 

رییس فراکسیون امید با تاکید بر اهمیت مدیریت علمی بحران گفت: نکته مهم دیگری که حادثه پلاسکو برای ما روشن کرد، بحث مدیریت شهری بود و از آنجا که در آستانه انتخابات شوراهای شهر قرار داریم، انتظارمان از تمام گروه‌هایی که نامزدهایی برای این انتخابات معرفی می‌کنند این است که به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.

 

عارف درپاسخ به سوالی درباره شواری‌عالی سیاستگذاری اظهار کرد: مهمترین راهبرد ما در زمان تاسیس شورای عالی حفظ راهبرد انتخابات سال ۹۲ بود و در دوره جدید این شورا نیز درکنار بالا بردن مشارکت مردم، حفظ دستاورد جریان اصلاحات مهمترین راهبرد ما در شورایعالی اصلاح طلبان است.

 

او گفت: بر این اساس قطعا از آقای روحانی عبور نخواهیم کرد و سعی می‌کنیم همان رویکرد را نسبت به حمایت از رییس جمهور فعلی حفظ کنیم و قطعا از ایشان حمایت می‌کنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------