آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

مشایی، بقایی و بازی احمدی‌نژاد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مشایی و بقایی و  احمدی‌نژاد

 روزنامه 19 دی در سرمقاله اش نوشت: احمدی‌نژاد به خوبی می‌داند بقایی درحد و قواره رئیس جمهور شدن نیست. او پی‌جوی کینه‌های خود است. این بار او با بقایی قصد روحانی را کرده است. باید دید ناظران انتخابات با اهداف و مقاصد احمدی‌نژاد چگونه برخورد خواهند کرد.

 

احمدی‌نژاد تا جریان اصول‌گرایی را جان به لب نکند دست از سر آنان نخواهد برداشت و هر روز آنها را وارد میدان بازی‌ای می‌کند که او طراحی کرده است. کسانی که کمترین آشنایی با روحیات احمدی‌نژاد دارند، می‌دانستند که علی‌رغم نهی مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ورود به انتخابات، او نمی‌تواند نظاره‌گر و بی‌تفاوت باشد و به هر طریقی حتی نقش منفی، ‌نقش آفرینی خواهد کرد و خواهد آمد.

 

وقتی در رسانه‌ها، خبر آمدن برخی دولتمردان وی مطرح شد،‌چنین استنباط می‌شد که احمدی‌نژاد قصد دارد نهی مقام رهبری را دور بزند و کسی را مطرح و از او حمایت کند، ولی احمدی‌نژاد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد  از هیچ فرد و جناح و حزب و گروهی حمایت نمی‌کند. وی حتی تصریح کرد: حمایت از افراد حتی اگر از زبان نزدیکان اینجانب باشد نیز خلاف واقع است.

 

هنوز مرکب احمدی‌نژاد از صدور این اطلاعیه خشک نشده بود که بقایی رسما کاندیداتوری خودش را اعلام کرد. البته در محافل مختلف کاندیداتوری بقایی را کسی جدی نگرفت و بیشتر مایه طنز طنز پردازان شد، ولی برپایی یک مصاحبه از سوی مشایی که قبلا اعلام کرده بود سیاست را برای همیشه ترک کرده است، نشان داد که احمدی‌نژاد برای انتخابات برنامه و هدف ویژه‌ای دارد.

 

بی‌تردید این هدف بایستی آنقدر مهم باشد که مشایی بعد از چهار سال روزه سکوت خود را بشکند و بی‌محابا نه تنها وارد عرصه انتخابات شود و اعلام کند تمام قد پای کار بقایی ایستاده است، بلکه به شکل تلویحی ارکان و مراکز نظام را هم تهدید کند.

 

سخنان رحیم مشایی در رابطه با اینکه رد کردن صلاحیت بقایی خطرناک است و منجر به دو قطبی شدن جامعه می‌شود ناظر به نگرانی‌های رهبر انقلاب از دو قطبی‌ شدن جامعه می‌شود که منجر به نهی احمدی‌نژاد از ورود به انتخابات شد.

 

مشایی که قطعا از سوی احمدی‌نژاد مأمور اجرای این هدف شده است، می‌داند چه بکند، چرا که یکبار دیگر این هدف را به همراه او در سال 92 دنبال کرده بود.

 

احمدی‌نژاد در سال 92 بی‌محابا و تمام قد مشایی را به میدان آورد تا نگذارد هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور شود. این بار او می‌خواهد با بقایی همان نقش را ایفا کند.

 

احمدی‌نژاد به خوبی می‌داند بقایی درحد و قواره رئیس جمهور شدن نیست. او پی‌جوی کینه‌های خود است. این بار او با بقایی قصد روحانی را کرده است. باید دید ناظران انتخابات با اهداف و مقاصد احمدی‌نژاد چگونه برخورد خواهند کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------