آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

احتمال کناره‌گیری «قالیباف» و «رئیسی» به‌نفع یکدیگر وجود دارد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,قالیباف  و  رئیسی

یک عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر اینکه بین دو کاندیدای مورد حمایت این فراکسیون وفاق، همدلی و تعامل وجود دارد، گفت که حضور توأمان قالیباف و رئیسی در انتخابات منوط به روزهای پایانی تبلیغات است و هر احتمالی همچون کناره‌گیری یکی به نفع دیگری وجود دارد.

 عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در پیش‌بینی از چگونگی حضور قالیباف و رئیسی در انتخابات گفت: همه چیز بستگی به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری دارد و هر احتمالی همچون کناره گیری یکی از کاندیداها به نفع دیگری ممکن است. این احتمال که هردو نیز خود را در معرض رأی مردم بگذارند نیز دور از ذهن نیست.

 

وی در عین حال گفت که قالیباف و رئیسی فعالیت های انتخاباتی‌شان را با وفاق، همدلی و تعامل و هماهنگی با یکدیگر انجام می دهند و هر دو تا روزهای آخر فعالیت می کنند اما اینکه در روزهای پایانی چطور تصمیم گیری کنند معلوم نیست و بستگی به شرایط دارد.

 

این عضو هیئت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی درباره نحوه ورود این فراکسیون به انتخابات گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی از دو کاندیدای مورد حمایت جمنا یعنی قالیباف و رئیسی حمایت می‌کند و در عین حال اعضای فراکسیون بنابر نقطه نظرات و گرایش های خود به کاندیداهای مورد نظرشان کمک های لازم را می دهند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------