آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

محاکمه یکی از متهمان پرونده ربایش شاهد "کرسنت"



اخبار سیاسی - محاکمه یکی از متهمان پرونده ربایش شاهد "کرسنت"

"ماهر سلامه" قاضی این پرونده اظهار داشته که نتایج تحقیقات نشان می دهد "ر.الف" یکی از متهمان پرونده راننده خودرویی بوده که بازرگان ایرانی با آن ربوده شده است.

  یکی از اعضای گروهی که متهم است "عباس یزدان پناه یزدی" بازرگان ایرانی و شاهد اصلی پرونده "کرسنت" رادر امارات ربوده محاکمه شد.

عباس یزدان پناه یزدی کسی است که از او به عنوان شاهد اصلی پرونده کرسنت یاد می کنند.

به گزارش "تدبیر"، سایت خبری – تحلیلی اماراتی "نشنال" با اشاره به محاکمه یکی از بازداشت شدگانی که در ربودن بازرگان ایرانی نقش داشته می افزاید:"یکی از اعضای محاکمه شده از محضر دادگاه درخواست کرد تا بخشوده شود و از اعمال خود ابراز ندامت کرد. محاکمه این فرد روز چهارشنبه انجام شده است. اتهام وارد شده بر این متهم ارتکاب جرایم "آدم ربایی" و "سرقت پول" بازرگان ایرانی بوده است."

   اخبار,اخبار سیاسی,کرسنت

نشریه "نشنال" در ادامه اشاره کرده که شش متهم این پرونده به دادگاهی در دبی تحویل داده شده اند. سه نفر از اعضای این گروه در دبی بازداشت شده بودند. "نشنال" اشاره کرده که فرد محاکمه شده "ر.الف" 32 ساله بوده است و علاوه بر او متهمینی دیگری با نام های مستعار "ک. ج" 52 ساله، "ن.ک" 55 ساله و "ه الف"، "ب. س" و "الف م" نیز محاکمه خواهند شد. از میان متهمین بازداشت شده "ر. الف" در دادگاه بدوی اتهام وارد شده در مورد سرقت از بازرگان ایرانی را رد کرده بود."

به گزارش تدبیر نشریه "نشنال" در ادامه افزوده است که "ماهر سلامه" قاضی این پرونده اظهار داشته که نتایج تحقیقات نشان می دهد "ر.الف" یکی از متهمان پرونده راننده خودرویی بوده که بازرگان ایرانی با آن ربوده شده است. این قاضی هم چنین افزوده است که چهار کارت اعتباری آقای یزدی از جمله کارت های بیمه، یک کارت گواهینامه انگلیسی و یک کارت گواهینامه او در دبی ربوده شده اند. دادستان های پرونده مدعی شده اند که متهمین از اتومبیل های اجاره ای برای ربودن یزدی استفاده کرده بودند. هم چنین وسایلی از جمله دستکش، طناب و سرنگ های پرشده با مواد خواب آوری که برای ربودن بازرگان ایرانی مورد استفاده قرار گرفته نیز کشف شده اند.

قاضی پرونده برگزار جلسه بعدی دادگاه را به تاریخ 15 ژوئن موکول کرده است. عباس یزدی 44 ساله در 25 ژوئن سال 2013 میلادی پس از این که از طریق ویدئو کنفرانس از دفتر کار خود در دبی مدارکی به دادگاه ارائه داد ناپدید شد.

همسر یزدی اظهار داشته بود که احتمالا در حدود 20 هزار صفحه از مدارک همسرش توسط اداره رسیدگی به امور کلاهبرداری های انگلیس به ایران ارسال شده که آدرس دفتر کار یزدی در دبی نیز در میان این اسناد بوده است.
اخبارسیاسی - تدبیر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------