انتقال اطلاعات از طریق بدن انسان (+عکس)



در حال حاضر در عصر اطلاعات دیجیتال به سر می‌بریم و داده‌ها در یک چشم برهم زدن در تمام نقاط جهان انتقال می‌یابند و انتقال پیام‌ از طریق دست ممکن است کمی قدیمی به نظر ‌آید. اما این روش انتقال داده دقیقا همان روشی است که به تازگی شرکت پاناسونیک برای کاربران ارائه کرده است.

 به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، شرکت پاناسونیک با نمونه اولیه این سیستم داده‌ها را از یک شخص به شخص دیگر تنها از طریق لمس انتقال داده است.

 

در حال حاضر در این نمونه اولیه اطلاعات کمی انتقال داده می‌شوند اما شرکت پاناسونیک اعلام کرده که این سیستم از طریق فناوری ارتباط میدان الکتریکی، قابلیت انتقال اطلاعات از شی به شی، انسان به انسان و انسان به شی را دارد. انتقال و تصدیق داده‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که اشیا یا افراد لمس شوند و اطلاعات دیجیتال ذخیره شده در یک برچسب منبع فورا به یک ماژول گیرنده منتقل می‌شوند. مشابه آنچه که در NFC انجام می‌شود با این تفاوت که به جای دستگاهها، اطلاعات بین انسانها تبادل می‌شود.

 

با این سیستم تاجران به راحتی فقط با دست دادن با یکدیگر داده‌های خود را به همتایان خود منتقل کرده و تغییر رنگ و حال و هوای اتاق متناسب با پوشش افراد به راحتی انجام خواهد شد.

 

به نظر شرکت پاناسونیک چون اطلاعات از طریق بدن انتقال می‌یابد و دیگر در فضا مبادله نمی‌شود امنیت بیشتری در این روش وجود دارد.

 

  اخبارعلمی,خبرهای  علمی ,اطلاعات دیجیتال

 

  اخبارعلمی,خبرهای  علمی ,اطلاعات دیجیتال

 

  اخبارعلمی,خبرهای  علمی ,اطلاعات دیجیتال

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------