جوراب ویژه دویدن و کوهنوردی تولید شد



  اخبار  علمی ,خبرهای   علمی,جوراب ویژه دویدن

جوراب منحصربه فردی روانه بازار شده که حدود ۳۲ دلار قیمت دارد و با پوشیدن آن می توانید بدون کفش به راحتی بدوید و احساس خستگی نکنید.

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، جوراب مذکور به گونه ای طراحی شده که دارای منافذ کافی برای تنفس پوست باشد و هر دو پای انسان در آن بسیار راحت باشد. این جوراب از پای انسان به طور کامل بر روی سخت ترین و ناهموارترین سطوح هم به خوبی محافظت می کند.

 

یکی دیگر از مزایای این جوراب این است که جلوی سرخوردن افراد را می گیرد و برای انجام طیف گسترده ای از فعالیت ها مانند دویدن، یوگا، راه رفتن و کوهنوردی مناسب است. بنابراین خرید این جوراب برای افرادی که دوست دارند گشت و گذار برهنه در طبیعت را تجربه کنند محصولی کاملا مطلوب و قابل اعتناست.

 

مهم ترین اشکال این جوراب این است که آلودگی های طبیعی مانند گرد و خاک و گل و ... به آن می چسبند و لذا تمیز نگهداشتن این جوراب کار دشواری است. همچنین این جوراب نمی تواند از پای افراد در سرما به خوبی حفاظت کند و لذا پوشیدن آن بدون کفش در پاییز و زمستان کار عاقلانه ای نیست.

 

جوراب مذکور توسط شرکت Skinners عرضه شده و دارای دولایه ضدساینده است که باعث می شود در صورت برخورد آن به اجسام تیز و برنده پاره نشود. جوراب مذکور همچنین کاملا ضدآب است. وزن این جوراب هم حدود ۸۰ گرم است و لذا در صورت پوشیدن چندان حس نمی شود. علاوه بر این نخ های این جوراب هم ضدباکتری هستند تا از انتقال آلودگیهای محیطی به پوست بدن انسان جلوگیری شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------