اتوبوس‌های سیر و سفر چه امکاناتی دارند؟



اتوبوس‌های سیر و سفر

 

بلیط اتوبوس و خرید آن یکی از دغدغه‌های مسافرانی است که سفر جاده‌ای را انتخاب می‌کنند. البته انتخاب اتوبوس و سفر با آن یکی از روش‌های سفر است که مزیت‌های فراوانی دارد. حضور در جاده و لذت بردن از زیبایی‌های اطراف، ضمن اینکه شما در بهترین حالت ممکن خود هستید و از سفری ایمن و راحت لذت می‌برید، از جاذبه‌های سفر زمینی با اتوبوس است.

 

سفر با اتوبوس نیاز به مراحلی دارد که چندان سخت نیست؛ زمان را مشخص کنید و بلیط را بخرید. ضمن اینکه می‌توانید اتوبوس خود را با درنظر گرفتن امکانات خاص آن، انتخاب کنید.

 

اتوبوس‌های سیرو سفر چه امکاناتی دارند؟

بلیط اتوبوس را به راحتی می‌توان از سایت‌ها یا پایانه‌های مسافر بری تهیه کرد اما در این بین باید دقت کنید که بلیط چه اتوبوسی را برای سفر خود تهیه می‌کنید. شاید ندانید که در میان اتوبوس‌های مختلف، اتوبوس‌های سیر و سفر خدمات و قابلیت‌های ویژه و جذابی دارند که باعث افزایش کاربران و طرفداران آن‌ها شده است. به احتمال زیاد شما هیچکدام از این مزایا و قابلیت‌ها را نمی‌دانید و ما قرار است در این مطلب به‌طور مستقیم به سراغ تمام این قابلیت‌ها و امکانات برویم، بدون هیچ کم و کاست یا پرده‌پوشی!

 

تخت‌ خواب‌های صندلی شو

 

امکانات اتوبوس‌های سیر و سفر

 

شاید بهتر بود که از واژه صندلی‌های تخت خواب شو استفاده می‌کردیم اما این قابلیت در میان اتوبوس‌های سیر و سفر به قدری پرطرفدار و جذاب است که ترجیح می‌دهیم از واژه تخت خواب‌های صندلی شو استفاده کنیم. شاید این واقعیت را لمس کرده باشید که یکی از مشکلات بسیار بحث برانگیز اتوبوس‌ها در گذشته، صندلی‌های غیر استاندارد و نامناسب آن‌ها بود؛ این صندلی‌ها در مدت زمان سفر، مسافران را با مشکلات زیادی روبرو می‌کردند.

 

سایز نامناسب صندلی‌ها، عدم رعایت فاصله مناسب با صندلی مقابل، کم بودن فضای زیر صندلی برای پاها یا استاندارد نبودن ‌سایزها، اندازه‌ها و زاویه‌ها برای افراد قد بلند یا کمی چاق، از جمله مشکلاتی بود که در سفرهای جاده‌ای با اتوبوس افراد زیادی را به چالش می‌کشید. خبر خوب اینکه با پیشرفت تکنولوژی و تاثیرگذاری آن در تمام ابعاد و حوزه‌ها، وضعیت صندلی‌ها در خطوط حمل و نقل جاده‌ای هم بهبود پیدا کرد.

 

از جمله امکانات اتوبوس‌های سیر و سفر، این است که صندلی در این اتوبوس‌ها به راحتی به حالت خوابیده درآمده، بدون اینکه برای ردیف پشت سر مزاحمتی ایجاد کند، یا با ابعاد غیر استاندارد بقیه افراد را دچار مشکل سازد. جالب است که بدانید این صندلی‌ها از متریال‌های چند لایه تشکیل شده‌اند که در طول سفر بدن شما را خسته نمی‌کنند؛ برای شروع هم بد نیست که اتوبوس مشهد تهران را امتحان کرده و همه چیز را از نزدیک لمس کنید.

 

مانیتورهای پیشرفته در مقابل شما

 

اتوبوس‌های سیر و سفر

 

این فناوری در میان اتوبوس‌های سیر و سفر یکی از جذاب‌ترین امکانات به حساب می‌آید. اینکه شما بدون هیچ محدودیتی می‌توانید از مانیتورهای بسیار با کیفیت استفاده کرده موسیقی گوش بدید، بازی کنید و یا فیلم مورد علاقه خود را در طول سفر تماشا کنید. این مانیتورهای کاملاً اختصاصی برای هر مسافر، ایده‌ای هیجان انگیز است که هم طول سفر را برای شما کوتاه می‌کنند و هم شما را سرگرم خواهند کرد.

 

بهترین پذیرایی

تفاوتی نمی‌کند که شما بلیط اتوبوس تهران مشهد را تهیه کنید یا در مسیری دیگر عازم سفر باشید. در هر صورت اتوبوس‌های سیر و سفر با بسته‌های متعدد پذیرایی به خوبی از شما میزبانی خواهند کرد. ساندویچ‌های مختلف سرد، تنقلات و همینطور نوشیدنی‌ها، از جمله تجهیزات پذیرایی در ناوگان حمل و نقل سیر و سفر هستند.

 

همچنین برای نوشیدن چای یا آب خنک هم هیچ مشکلی نخواهید داشت. اگر فرزند نوزاد شما احتیاج به شیر خشک داشت یا شما در هر ساعتی از شبانه روز به آب گرم یا سرد احتیاج داشتید، جای هیچ نگرانی نیست؛ فقط کافیست که احتیاجات خود را با مهماندار اتوبوس در میان بگذارید تا بهترین خدمات به شما عرضه شود.

 

چراغ مطالعه

یکی دیگر از ملزومات سفر که شما با خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد یا هر اتوبوس سیر و سفر دیگری می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، چراغ‌های کوچک مطالعه هستند؛ این چراغ‌ها نور متمرکز داشته و امکان مطالعه در طول شب را برای شما فراهم می‌کنند. ضمن اینکه به دلیل بهره‌مندی از قابلیت تمرکز نقطه‌ای، برای دیگر افراد هیچ مزاحمتی نخواهند داشت.

 

مهماندارانی خوشرو در کنارتان

یکی دیگر از بهترین قابلیت‌ها در اتوبوس‌های سیر و سفر، در دسترس بودن همیشگی مهمانداران است. شما فقط باید کلید بالای صندلی خود را فشار دهید تا به راحتی مهماندار را صدا کرده و او را مطلع کنید. اگر در طول سفر خود به وسیله خاصی احتیاج داشتید یا احساس سرما و گرما کردید، مهمانداران به راحتی می‌توانند با وسایل گرم کننده یا تنظیم بهتر تجهیزات تهویه و سرد کننده، به شما کمک کنند.

 

قفسه نگهدارنده در بالای سر

از دیگر قابلیت‌های خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر می‌توان به این گزینه اشاره کرد که محفظه‌ای در قسمت بالای سر مسافران جانمایی شده تا دیگر شما برای حمل وسایل کوچک با مشکلی مواجه نباشید. البته تمامی اتوبوس‌ها در قسمت خارجی مکانی برای قرار دادن وسایل و تجهیزات شما دارند.

 

اما گاهاً ما به تجهیزاتی کوچک و دم دستی نیاز پیدا می‌کنیم که نگه داشتن اتوبوس و پیاده شدن از آن برای دسترسی به تجهیزاتمان چندان معقول به نظر نمی‌رسد. برهمین اساس به راحتی می‌توانید وسایلی که در طول سفر ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنید را در محفظه تعبیه شده در قسمت بالای سر خود گذاشته و بدون هیچ دغدغه‌ای از سفرتان لذت ببرید.

 

اتوبوس‌های سیروسفر، فراتر از یک اتوبوس ساده

شاید ندانید که تمامی این امکانات و تجهیزات می‌‌توانند تنها با چند کلیک ساده و تهیه بلیط اتوبوس سیر و سفر از هر نقطه ایران در اختیار شما قرار بگیرند. در همین راستا مجموعه اسنپ تریپ در کنار شماست تا با صرف کمترین زمان و اقتصادی‌ترین هزینه، سفری متفاوت و جذاب را برای شما رقم بزند. اینکه شما از کدام شهر و مبدا عازم چه مقصدی هستید، هیچ تفاوتی نمی‌کند. اما یک انتخاب درست و آگاهانه کمک خواهد کرد تا شما با بهترین خاطره سفر خود را به سرانجام برسانید.

  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024