آشنایی با زیباترین دختر روسيه در سال 2013 +عکس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آشنایی با زیباترین دختر روسيه در سال 2013 +عکس

به گزارش پرداد به نقل از سیبری تامیز: زیباترین دختر روسيه يک دانشجوي رشته مديريت بحران در يک دانشگاه دولتي است که از وضع مالي خوبي برخوردار نبوده و به سختي زندگي ميکرد. اين دختر 18 ساله که الميرا نام دارد نام سيندرلاي دنياي واقعي را از آن خود کرده است.

اين زيباروي نوجوان چند روز پيش در مسابقات سراسري انتخاب دختر شايسته برنده تاج دختر شايسته در سال 2013 شده و نماينده اين کشور در رقابتهاي جهاني خواهد بود.

او با نام مستعار "آنجلينا جولي" شناخته ميشود چرا که ادعا ميکند از نظر چهره و شخصيت به اين بانوي 37 ساله هاليوودي شباهتهاي فراواني دارد.

وي علاوه بر دريافت تاج 1 ميليون دلاري يک جايزه نقدي 100 هزار دلاري و يک خودروي مدل بالا نيز دريافت کرده است . همه افراد خانواده او معلم هستند و همين مسئله سبب شده است آنها وضع مالي خيلي خوبي نداشته باشند و مهمترين بخش زندگي او را تحصيل و مطالعه رقم زده است. او ميگويد قبل از شرکت در اين مسابقات تنها چند مجله مد و محصولات آرايشي را مطالعه کرده است و هيچ پيشينه اي در اين رابطه ندارد.

او اضافه ميکند از اين اتفاق واقعا هيجان زده است و هنوز باور نميکند که او دختر شايسته روسيه شده است./پرداد

وي به ورزش علاقه زيادي دارد و بيشتر وقتش را صرف مطالعه درسهايش در زمينه اقتصاد و مديريت بحران ميکند. وي هنوز تصميمي براي آينده اش ندارد و ميگويد هم فعالت در زمينه مدلينگ را دوست دارد و هم قصد ادامه تحصيل دارد و انتخاب از ميان اين دو برايش واقعا مشکل است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------