با کدام ایرلاین از اهواز به اصفهان برم؟



چگونه بهترین ایرلاین را انتخاب کنیم؟

 

این‌که با کدام ایرلاین سفر می‌کنید می‌تواند تأثیر زیادی در کیفیت سفرتان داشته باشد. در کشور ما ایرلاین‌های زیادی مشغول فعالیت هستند. اغلب آن‌ها به همه فرودگاه‌های کشور پرواز دارند و شما به‌راحتی می‌توانید بلیط‌های پرواز آن‌ها را به‌صورت اینترنتی بخرید. انتخاب بهترین ایرلاین برای پرواز اهواز به اصفهان، هدف ما از نگارش این مطلب است.

ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا بلیط لحظه آخری اهواز به اصفهان شرکت هواپیمایی کارون از نظر اقتصادی بهترین انتخاب برای سفر به شهر اصفهان است. همچنین درباره هتل عباسی اصفهان صحبت خواهیم کرد تا بتوانید برای اقامت در این شهر بهترین تصمیم را بگیرید؛ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

 

چگونه بهترین ایرلاین را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین ایرلاین به عوامل مختلفی مانند قیمت بلیط، تعداد مسیرهایی که یک ایرلاین آن‌ها را پوشش می‌دهد، نوع هواپیما و کلاس‌های پروازی آن‌ها بستگی دارد. البته گاهی گزینه‌های زیادی برای انتخاب ایرلاین نداریم و مجبوریم از میان پروازهای خالی یکی را انتخاب کنیم. همچنین گاهی قیمت بلیط‌های یک ایرلاین نقش مهم‌تری را نسبت به عوامل دیگر در خرید بلیط توسط مسافران ایفا می‌کند. به‌عنوان‌مثال همیشه بلیط لحظه آخری اهواز به اصفهان ارزان‌تر از بلیط‌ سیستمی است. در نظر داشته باشید که استانداردهای یکسانی برای شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد و آن‌ها ملزم به رعایت این قوانین هستند. پس نباید نگرانی خاصی درباره ایمنی و امنیت پروازهای ایرلاین‌های مختلف داشته باشید.

 

هواپیمایی کارون

 

هواپیمایی کارون؛ بهترین انتخاب برای پرواز اهواز اصفهان

ما هواپیمایی کارون را به کسانی که قصد دارند بلیط لحظه آخری اهواز به اصفهان را بخرند، پیشنهاد می‌کنیم. شرکت هواپیمایی کارون یکی از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های فعال در مسیر اهواز به اصفهان است. این ایرلاین در گذشته با نام شرکت هواپیمایی نفت ایران فعالیت می‌کرده است. با فروش این شرکت هواپیمایی به بخش خصوصی در سال 1398 نام شرکت به هواپیمایی کارون تغییر پیدا می‌کند. در حال حاضر ایرلاین کارون با 5 فروند هواپیمای فوکر 50 با گنجایش 50 مسافر و 5 فروند هواپیمای فوکر 100 با ظرفیت 100 نفر مسافر به فعالیت‌های خود در خطوط هوایی داخلی کشور ادامه می‌دهد.

 

دفتر مرکزی ایرلاین کارون در مرکز استان خوزستان قرار دارد؛ به همین دلیل بیشتر پروازهای شهرهای مختلف این استان توسط شرکت هواپیمایی کارون انجام می‌شود. در حال حاضر اکثر پروازهای اهواز به اصفهان متعلق به این ایرلاین است. شما می‌توانید بلیط‌های اکونومی اهواز به اصفهان این ایرلاین را به‌صورت اینترنتی بخرید.

 

با قوانین ایرلاین کارون بیشتر آشنا شوید!

* قوانین هواپیمایی کارون مطابق با قوانین هواپیمایی کشور است. بر اساس این قوانین، خانم‌های بارداری که در هفته 32 تا 36 بارداریشان هستند و می‌خواهند با هواپیما سفر کنند باید نامه‌ای با مهر و امضای پزشک متخصص زنان همراه داشته باشند. در غیر این صورت اجازه حضور در پرواز به آن‌ها داده نخواهد شد.

 

* مسافران اجازه ندارند وسایلی مانند چاقو، قیچی، ابزارآلات، اشیای نوک‌تیز، مواد شیمیایی و ...که می‌توانند امنیت پرواز را به خطر بیندازند؛ با خود حمل کنند.

 

* میزان بار مجازی که هر مسافر می‌تواند با خود به داخل کابین بیاورد حدود 5 تا 7 کیلوگرم است.

 

* میزان حمل بار رایگان بین 23 تا 50 کیلوگرم متغیر است. اگر میزان بار شما از این مقدار بیشتر باشد، باید مبلغی را به‌عنوان جریمه اضافه‌بار پرداخت کنید.

 

* شرایط استرداد بلیط پرواز در شرایط مختلف متفاوت است. برای مثال بلیط‌های چارتر قابل‌استرداد نیستند و شرایط کنسلی بلیط‌های سیستمی در همه موارد یکسان نیست؛ پس قبل از خرید بلیط هواپیما حتماً قوانین مقررات مربوط به کنسلی را به‌دقت مطالعه کنید.

 

 

با قوانین ایرلاین کارون بیشتر آشنا شوید!

 

پرواز اهواز به اصفهان چقدر طول می‌کشد؟

مدت‌زمان پرواز یکی از دغدغه‌های مهم مسافرانی است که با فرزندان خردسالشان سفر می‌کنند. فاصله شهر اهواز تا اصفهان حدود 550 کیلومتر است. طی‌کردن این فاصله با اتومبیل به چند ساعت زمان احتیاج دارد؛ اما مدت‌زمان پرواز اهواز به اصفهان حدود نیم ساعت است. البته باید به خاطر داشته باشید که عواملی مانند آب‌وهوا، نقص فنی و... می‌تواند زمان پرواز را به تأخیر بیندازد. همچنین فاصله فرودگاه اهواز تا مرکز این شهر 20 کیلومتر است و فرودگاه اصفهان نیز در 26 کیلومتری این شهر قرار دارد. حدود نیم ساعت زمان برای رسیدن به فرودگاه اهواز و حدود 40 دقیقه زمان برای رفتن از فرودگاه به مرکز شهر اصفهان با تاکسی نیاز دارید.

 

بهترین هتل برای اقامت در شهر اصفهان کدام است؟

هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های زیادی در شهر اصفهان وجود دارند. با این حال برای اقامت در شهر اصفهان باید از چند روز قبل هتل رزرو کنید. به‌خصوص اگر قصد دارید در نیمه اول سال به این شهر بروید. هتل عباسی اصفهان یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره این شهر است. اگر مشکلی بابت پرداخت هزینه اقامت در یک هتل پنج ستاره را ندارید؛ ما هتل عباسی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل مجلل در خیابان چهارباغ اصفهان قرار دارد. هزینه اقامت در هتل عباسی با توجه به تعداد مسافران و اتاقی که برای اقامت انتخاب می‌کنید، می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل، مجموعه آبی، سالن‌های ورزش، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف، اتاق‌های کنفرانس و تالارهای پذیرایی، هتل عباسی را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر اصفهان تبدیل کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024