راهنمای سفری ۴ روزه به جزایر کیش و قشم



کیش

وقتی از سفر به جنوب صحبت می‌کنیم، مقصدی بهتر از جزیره‌های زیبای کیش و قشم پیدا نمی‌شود! با توجه به اینکه این دو جزیره به هم نزدیک هستند، حیف است که هنگام سفر به خلیج فارس فقط از یک جزیره دیدن کنید. در عوض پیشنهاد می‌دهیم که تجربه هیجان‌انگیزی از دریانوردی به دست آورده و با کشتی از یک جزیره به جزیره دیگر بروید! در این مطلب همراه ما باشید تا برای سفری ۴ روزه به جزیره‌های کیش و قشم، شما را راهنمایی کنیم.

 

برنامه سفر ۴ روزه به کیش و قشم

آبی بیکران خلیج فارس و جزیره‌های کیش و قشم از زیبایی‌های جنوب کشور هستند. هنگام سفر به این نواحی می‌توانید ابتدا به کیش و پس از آن به قشم بروید. جزیره کیش یک مقصد دیدنی و جذاب برای تجربه تفریحات آبی هیجان‌انگیز است که امکان اجاره ماشین‌های لوکس و گران‌قیمت، سفر را برایتان جذاب‌تر می‌کند.

 

کیش یک شهر امن محسوب می‌شود و کسی که به شب‌گردی علاقه دارد، می‌تواند از قدم زدن در کنار سواحل لذت ببرد. قشم هم یک جزیره عالی و یک مقصد جذاب و دیدنی است که هم برای خرید و هم برای گردش و تفریح در طبیعت بکر پیشنهاد می‌شود.

 

شما می‌توانید با قطار یا هواپیما به جزیره‌های کیش و قشم سفر کنید. البته در صورت سفر با قطار باید در بندر عباس پیاده شده و بقیه راه را با کشتی بروید. کیش و قشم حدود ۱۹۵ کیلومتر از هم فاصله دارند. پس از دو روز کیش‌گردی می‌توانید از طریق سفر با لنج و کشتی، یک دریانوردی هیجان‌انگیز را تجربه کنید یا با پرواز مستقیم به قشم بروید. سفر هوایی به قشم بسیار راحت است و تنها ۴۵ دقیقه زمان می‌برد. اما سفر دریایی و عبور از آب‌های نیلگون خلیج فارس حدود ۷ ساعت طول می‌کشد. در ادامه با معرفی چند مورد از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری جزیره‌های کیش و قشم، برنامه سفر هر ۴ روز را برایتان می‌چینیم.

 

روز اول

روز اول که به کیش می‌رسید بهتر است به یکی از سواحل نزدیک هتل بروید و با تجربه تفریحات هیجان‌انگیز، خستگی را از تن به در کنید. برای مثال می‌توانید موتورسواری در پارک کشتی یونانی را امتحان کرده یا به پارک دلفین‌ها بروید. در انتهای روز هم می‌توانید با شرکت در جنگ‌ها و کنسرت‌های شبانه، اوقات خوشی را در کنار خانواده یا دوستان خود سپری کنید.

 

روز دوم

در روز دوم می‌توانید به اسکله بزرگ تفریحی کیش بروید و پس از آن در کلاب بولینگ مریم یا جاده دوچرخه سواری که خیلی به هم نزدیک هستند تفریح کنید! پس از آن هم با رفتن به رستوران‌های اطراف یک غذای دریایی لذیذ و خوشمزه نوش جان کنید. در انتهای روز هم پیشنهاد می‌دهیم به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ بروید تا یک بازارگردی جذاب و هیجان‌انگیز داشته باشید!

 

جزیره کیش

 

روز سوم

در روز سوم می‌توانید به قشم بروید. اگر با هواپیما بروید زمان زیادی را از دست نخواهید داد و فرصت دارید در همان روز هم از مراکز خرید درگهان دیدن کرده و هم بعد از آن به قلعه پرتغالی‌ها بروید. با رفتن به میدان انقلاب، می‌توانید از مراکز خرید دریا، نخل، اطلس، بازار مروارید و... دیدن کنید. همچنین می‌توانید به بلوار ژئوپارک رفته و بنا‌های تاریخی و منحصربه‌فردش را ببینید. در ادامه روز اگر خیابان ولیعصر را به سمت جنوب بروید، به ساحل سینما دریا رسیده و از تماشای غروب زیبای خورشید لذت خواهید برد.

 

بهتر است پیش از حرکت از سمت جزیره کیش به قشم، هتلی با مبلغ مقرون‌به‌صرفه در این جزیره رزرو کنید. بهترین پیشنهاد ما برای اقامت با کم‌ترین هزینه، رزرو هتل آپارتمان قشم ارزان قیمت است.

 

روز چهارم

در روز چهارم می‌توانید با سفر به شمال جزیره از جنگل‌های حرا، تنگه چاهکوه و بندر لافت دیدن کنید. بندر لافت یک روستای تاریخی مشهور با بافت سنتی است که آثار گرانبها و ارزشمندی دارد. جنگل حرا هم که با درختان سرسبز خود در امتداد ساحل رشد کرده، با قرار گرفتن در میانه جنگل و دریا یک منظره تماشایی ایجاد کرده است. تنگه چاهکوه نیز یکی دیگر از شگفتی‌های قشم است که با داشتن یک مسیر پیاده‌روی جذاب در بین سنگ‌های رسوبی، تجربه‌ خاص و منحصربه‌فردی را برایتان رقم می‌زند.

 

جزیره قشم

 

بهترین و اقتصادی ‌ترین هتل ‌های کیش و قشم

برای رزرو هتل ارزان و تجربه اقامت مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به یکی از هتل‌های اقتصادی کیش و قشم بروید. در ادامه سه مورد از بهترین مجموعه‌های اقامتی جزیره قشم را معرفی می‌کنیم.

 

هتل ساحلی خلیج فارس: این هتل با داشتن یک فضای آرام و دلنشین، چشم‌انداز زیبایی به ساحل خلیج فارس دارد و از هتل‌های تازه‌ساخت است. با اقامت در این مجموعه خیلی راحت می‌توانید به ساحل بروید و از قدم زدن در کنار دریا و شنیدن صدای امواج دریا لذت ببرید.

 

هتل آرکا: هتل سه ستاره آرکا یکی از بهترین هتل‌های ساحلی قشم است که دارای موقعیت مکانی مناسبی بوده و در فاصله کمی از دریا و بازار‌های سنتی جزیره قرار دارد.

هتل رخسار: این هتل دو ستاره به دلیل نزدیک بودن به ساحل خلیج فارس، انتخاب محبوب گردشگران است و با داشتن اتاق‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته با چشم‌انداز زیبا، اقامت را برای مسافران عزیز لذت‌بخش‌تر می‌کند.

 

آیا می‌دانید کدام هتل‌ها جزو هتل های ارزان کیش برای رزرو هستند؟ در ادامه ۳ نمونه از معروف‌ترین مجموعه‌های اقامتی ارزان قیمت در این جزیره را معرفی می‌کنیم.

 

هتل پارسیان: یکی از هتل‌های اقتصادی کیش، هتل پارسیان است که با داشتن اتاق‌های تمیز و ساده، خدمات بسیار خوبی به مسافران ارائه می‌دهد. هتل پارسیان کیش موقعیت مکانی مناسبی دارد و به مراکز خرید و رستوران‌های زیادی نزدیک است.

 

هتل گراند کیش: این هتل یکی از هتل‌های اقتصادی محبوب در جزیره کیش است که با داشتن امکانات رفاهی مناسب، اقامت راحت و لذت‌بخشی برای مسافران رقم می‌زند. این مجموعه دارای رستوران و کافی‌شاپ بوده و تنها پنج دقیقه تا ساحل فاصله دارد.

 

هتل شایلی: این هتل سه ستاره با داشتن موقعیت مکانی مناسب، به پارک و اسکله تفریحی کیش خیلی نزدیک است. هتل شایلی رستوران و کافی‌شاپ هم دارد و خدمات گردشگری جذابی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

 

سفر به جزایر کیش و قشم می‌تواند یک تجربه جذاب فوق‌العاده باشد! این جزایر زیبا با آب‌های نیلگون، سواحل طولانی و فرهنگ غنی یک مقصد‌ ایده‌آل برای تفریح و استراحت به‌شمار می‌روند. با سفر به کیش و قشم علاوه بر لذت بردن از مناظر خیره‌کننده، فرصتی برای بازارگردی و تجربه تفریحات آبی هیجان‌انگیز پیدا می‌کنید.

 

اگر قصد دارید به این جزایر سفر کنید و تجربه سفری ۴ روزه به جزیره‌های کیش و قشم داشته باشید، برای خرید بلیط و رزرو هتل در مقصد دلخواهتان می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024