خلاقیت قابل تقدیر یک مدیر مدرسه +تصاویر



اخبار گوناگون - خلاقیت قابل تقدیر یک مدیر مدرسه +تصاویر

خیلی‌ها بر این باورند که چین یک کشور بزرگ ورزشی است نه یک کشور قدرتمند ورزشی.اکنون دولت چین برای تعمیم ورزش در میان مردم بسیار تلاش می‌کند.

با تصویب شورای دولتی چین، از سال ۲۰۰۹، هشتم اوت هر سال به عنوان روز ورزش همگانی تعیین شد. این روز گرامیداشت برگزاری بازی‌های المپیک و نیز روز تعمیم ورزش در میان مردم است. به همین منظور از هر وسیله‌ای برای ترویج ورزش در این کشور استفاده می‌شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خلاقیت مدیر مدرسه

 
یک مدرسه ابتدایی در استان «ژجیانگ» چین که با کمبود فضای مناسب برای ورزش دانش آموزان خود مواجه بود نیز ابتکار جالبی به خرج داد. مدیر این مدرسه تصمیم گرفت پشت بام ساختمان را تبدیل به پیست دومیدانی کند تا ۱۶۰۰ دانش آموز این مدرسه بتوانند به راحتی ورزش کنند. این مدیر خلاق در شرایطی که در انتخاب خود محدود بود از یکی از معماران متخصص این کشور به نام «روان هائو» کمک گرفت تا پشت بام مدرسه را تغییرکاربری بدهد تا دانش آموزانش مدرسه‌ای شگفت انگیز داشته باشند.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خلاقیت مدیر مدرسه

 
در این پیست دومیدانی تمام اقدامات امنیتی از جمله سه لایه محافظ برای بچه‌ها وجود دارد و دورتادور زمین دیوارکشی شده است. همچنین دوربینهای مداربسته‌ای در نقاط مختلف زمین نصب شده تا بر فعالیت دانش آموزان نظارت شود. این پیست دومیدانی منحصر به فرد در ماه سپتامبر افتتاح شد و بیش از ۳هزار متر مربع فضای مناسب برای ورزش و بازی دانش آموزان در امنیت کامل وجود دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,خلاقیت مدیر مدرسه

اخبار گوناگون - مجله مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------