جاهای دیدنی دبی در تابستان



با فرا رسیدن فصل گرما، کمتر کسی به فکر سفر به کشورهای عربی و امارات در تابستان خواهد افتاد. ولی آب و هوای دبی با اینکه در تابستان با گرمای سوزان و رطوبت بالا همراه است، امکانات و جاذبه‌های متنوعی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. این شهر که برخی از بزرگترین و سرگرم‌کننده‌ترین جاذبه‌های منطقه را در خود جای داده است، به خاطر سبک مجللش در برگزاری تور، شهرت دارد. پس اگر قصد تجربه یک تور دبی لاکچری یا حتی تور دبی ارزان در تابستان را دارید، از سفر به این شهر غافل نشوید. در این مطلب به معرفی برخی از جاذبه‌ها و فعالیت‌های جذاب تور دبی در سفر تابستانی خواهیم پرداخت.

 

جاهای دیدنی دبی در تابستان

 

8 مکان ایده‌آل برای بازدید در تور تابستانی دبی

شهر دبی برخی از بهترین هتل‌ها، استراحتگاه‌ها، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دنیا را در خود جای داده است. از آنجایی که تابستان فصل خارج از سفر این شهر محسوب می‌شود، قیمت و هزینه هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری تور دبی به شکل قابل توجهی کاهش می‌یابد. پس بهترین زمان برای تجربه تور ارزان دبی، فصل تابستان به حساب می‌آید. پس با صرفه‌جویی در هزینه‌هاتان تجربه یک تور لاکچری دبی را رقم بزنید!

جدای از این مطلب، جاذبه‌های مختلفی مختص به فصل تابستان در این شهر در نظر گرفته شده که لذت سفر شما را دو چندان خواهند نمود. در ادامه به توضیح برخی از این جاذبه‌های گردشگری تور دبی خواهیم پرداخت.

 

سیاره سبز

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که در دل بیابان سوزان ممکن است یک جنگل بارانی ببینید؟ سیاره سبز یک جنگل بارانی استوایی سرپوشیده واقع در سیتی واک دبی است که بیش از 3000 گونه گیاهی و جانوری از انواع پرندگان، پروانه‌ها، حشرات و انواع جانداران در دل خود جای داده است. یک مجموعه بینظیر برای اعضای خانواده، دوست‌داران و حامیان طبیعت که با تجربه برنامه‌های جذاب و تعاملی در کنار راهنمایی کارشناسان، به کشف و بررسی اکوسیستم و زیبایی‌های طبیعت مشغول خواهند بود. هوای داخل جنگل بارانی، خنک و مطبوع است و گرمای تابستان را فراموش خواهید کرد.

 

پارک‌های آبی دبی

شهر دبی بهترین و جذاب‌ترین پارک‌های آبی دنیا را دارد. مجموعه‌ای از زیباترین و جذاب‌ترین سرگرمی‌های آبی با سرسره‌های آبی، رودخانه‌های مصنوعی، استخرهای موج‌ آبی و بسیاری سرگرمی‌های دیگر که خاطره یک روز جذاب و هیجان‌انگیز برای شما به همراه خانواده و دوستانتان رقم خواهند زد. برخی از مشهورترین پارک‌های آبی دبی عبارتند از:

* پارک آبی آکوا ونچر، بزرگترین پارک آبی دنیا

* پارک آبی وایلد وادی

* پارک آبی لاگونا

* پارک آبی لگو لند، تنها پارک آبی مخصوص کودکان در منطقه

 

پارک‌های آبی دبی

 

دلفیناریوم دبی

یک مکان دوست‌داشتنی که در آن دلفین‌ها و فک‌های دریایی نمایشی خیره‌کننده برای شما اجرا خواهند نمود. یک برنامه مفرح و شاد برای کودکان و خانواده و تجربه شنا با دلفین‌ها، این مجموعه را به مکانی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلات در تور دبی و در این آکواریوم سرپوشیده تبدیل نموده است.

 

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

اگر تابحال فرصت مشاهده دنیای زیر آب را نداشته‌اید و علاقه دارید دنیای خیره‌کننده موجودات دریایی و آبی را کشف کنید، بهترین مکان برای تجربه این موضوع، آکواریوم بزرگ دبی است. بیش از 140 گونه موجودات آبزی در آکواریوم دبی و باغ وحش آن گردآوری شده‌اند و فضایی رویایی برای گردش در زیر آب محیا شده است! وقتی کوسه‌ها و ماهی‌ها بالای سرتان در حال شنا هستند، حس می‌کنید که همراه آن‌ها در اقیانوس بیکران همسفر شده‌اید.

 

دنیای ماجراجویی IMG

دومین پارک بزرگ تفریحی سرپوشیده جهان به مساحتی معادل 140 هزار مترمربع است. در این پارک چهار بخش موضوعی وجود دارد: دنیای مارول، دنیای کارتون نتورک، دره گمشده و بلوار IMG که هریک جاذبه‌ها، سرگرمی‌ها و نمایش‌های مختص به موضوع خود دارند. از شخصیت‌های محبوب کودکان مثل اسپایدرمن گرفته تا خاطره بازی با فیلم‌ها و کارتون‌های خاطره‌انگیز کودکی شما، همه و همه در بخشهای مختلف این پارک موجود هستند. سواری‌های هیجان‌انگیز و آرمش‌بخش با مرور خاطرات، تجربه‌ای دلنشین برای فرار از گرما و فراموش کردن دغدغه‌های زندگی!

 

مکانهای ایده‌آل برای بازدید در تور تابستانی دبی

 

بازی DXB

یکی دیگر از مکان‌های سرپوشیده برای فرار از گرما و رقم زدن خاطره‌ای جذاب و مدرن، پارک موضوعی واقعیت مجازی DXB است. این مجموعه در دل مرکز خرید دبی واقع شده و انواع بازی‌ها و شبیه‌سازهای سواری و واقعیت مجازی را موجود دارد. در کنار تجربه خرید در مرکز خرید دبی، اوقاتی خوش و فراموش‌ نشدنی را با انواع بازی‌های ویدیویی و واقعیت مجازی تجربه کنید.

 

اسکی دبی

حتی وقتی دمای هوا 40 درجه سانتی گراد است، در دبی برف خواهید دید و لحظاتی هیجان انگیز با اسکی روی پیست‌های برفی سپری خواهید کرد. اسکی دبی یک سالن سرپوشیده پیست اسکی منحصربه‌فرد است که در مرکز خرید امارات واقع شده و با برف واقعی و دمای زیر صفر، یک تجربه زمستانی در دل گرمای تابستان برای شما محیا خواهد نمود. در این مجموعه، پیست اسکی، بازدید از پنگوئن‌ها، سینما و کافه برفی، آماده پذیرایی و سرگرم نمودن شما به همراه خانواده‌تان هستند.

 

باشگاه‌های ساحلی

اما یکی از محبوب‌ترین اماکن در تور تابستانی دبی، احتمالا باشگاه‌های ساحلی این شهر هستند. دبی به خاطر سواحل بکر و تمیزش در دنیا شهرت دارد. فرصتی مناسب برای لذت بردن از هوای ساحلی و شنا در آب‌های نیلگون خلیج فارس، در تور دبی برای شما فراهم خواهد بود. برخی از معروفترین باشگاه‌های ساحلی این شهر:

* باشگاه ساحلی Nammos

* ساحل Nikki

* جاذبه صفر دبی

همچنین انواع ورزش‌های آبی مثل جت اسکی، ویک بورد، فلای بورد، غواصی و آموزش آن نیز در این باشگاه‌ها در تور دبی در نظر گرفته شده‌اند.

 

سفری دلنشین به دبی با فلای‌تودی

اگر قصد سفر به دبی را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی جهت رزرو بهترین تور دبی با قیمت مناسب، بلیط هواپیما، رزرو هتل، تهیه بیمه مسافرتی و ویزای دبی اقدام کنید.

همچنین می‌توانید در سفرهای داخلی خود برای خرید بلیط قطار و رزرو هتل‌های داخلی نیز در فلای‌تودی اقدام کرده و سفری دلچسب و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته این شرکت در هفت روز هفته در دسترس شماست تا سفری بدون دغدغه را تجربه کنید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024