هتل های 5 ستاره تهران را بهتر بشناسید



هتل های 5 ستاره تهران را بهتر بشناسید

امروزه هتل های 5 ستاره تهران پذیرای حجم بالای مهمانانی هستند که از سراسر نقاط ایران به این شهر مسافرت می ‌کنند. پس اگر برای سفر به تهران بزرگ به دنبال اقامتی به یاد ماندنی هستید، بهتر است با هتل های 5 ستاره این شهر آشنا شوید. برای آشنایی با لوکس ترین و بهترین هتل های تهران، در ادامه مطالب ما را همراهی کنید.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از بزرگترین و برترین هتل ‌های ۵ ستاره تهران، هتل اسپیناس پالاس است که در منطقه سعادت آباد و بهترین محله ‌های تهران قرار دارد. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ و در ۲۱ طبقه با ۴۰۰ اتاق و سوئیت مدرن آغاز کرده است. معماری و طراحی این هتل بر اساس معماری اروپایی شرقی و غربی صورت گرفته که در نتیجه موجب شده که این هتل محیط لوکسی داشته باشد. نمای خاص و لابی مجللی که در هتل اسپیناس پالاس وجود دارد، باعث شده است که جزو لوکس ‌ترین و مدرن ‌ترین هتل‌ های تهران محسوب شود.

 

انواع اتاق ‌های متنوع، سالن‌ های برگزاری کنفرانس و جلسات، تفریحات ورزشی و سایر امکانات رفاهی دیگری که برای مهمانان در این هتل فراهم شده است، باعث می ‌شود که نسبت به سایر هتل‌ های دیگر برتری داشته باشد. در صورتی که قصد دارید بهترین هتل ۵ ستاره در تهران را رزرو کنید، هتل اسپیناس پالاس تهران را هرگز فراموش نکنید تا اقامتی خاطره انگیز و منحصر به فرد را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

 

هتل هما تهران

یکی از هتل‌ های مشهور که با نام شرایتون در تهران مشهور بود، هتل هما است که جزو برج ‌های باشکوه در قلب تهران محسوب می ‌شود. این هتل منحصر به فرد در نزدیک مراکز تجاری و دیدنی تهران مانند پارک آب و آتش و پل طبیعت قرار گرفته است. معماران و مهندسان هتل هما را در ۱۶ طبقه و ۱۷۷ واحد اقامتی طراحی کرده‌ اند که فضای گسترده را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است.

 

طراحی و معماری این هتل بر اساس استانداردهای جهانی صورت گرفته است و بهترین مکان برای اقامت مهمانان به شمار می رود. سرو انواع غذاهای لذیذ، متنوع و با کیفیت در رستوران های این هتل باعث شده است محبوبیت آن چندین برابر شود. محوطه هتل هما تهران یک باغ زیبا است که با قدم زدن در آن می توانید لحظات فراموش نشدنی را برای خود به ارمغان بیاورید. همچنین در این محیط با فاصله از شلوغی‌ های پایتخت، می ‌توانید آرامشی خاص را تجربه کنید.

 

هتل پرشین پلازا تهران

یکی از هتل ‌های ۵ ستاره، لوکس و نوساز تهران، پرشین پلازا است که در محله عباس آباد قرار دارد. این هتل فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ و به طور رسمی در یک ساختمان ۱۶ طبقه و ۹۶ اتاق لوکس آغاز کرده است. شما با رزرو این هتل می‌ توانید انواع سوئیت، اتاق خواب یک تخته، دو تخته، دبل، توئین، سه تخته و غیره را در اختیار داشته باشید و با توجه به نیاز شرایط خود برای رزرو بهترین اقامتگاه اقدام کنید.

 

یکی از خدمات ویژه‌ ای که برای تمامی اتاق ‌های هتل پرشین پلازا تهران در نظر گرفته شده است، مربوط به وعده صبحانه رایگان آن می شود که برای تمامی اتاق ‌ها در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، رستوران و انواع امکانات و خدمات رفاهی متنوعی که در این هتل قرار دارد، موجبات آرامش و رفاه مهمانان را در طول اقامت فراهم می ‌کند.

 

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران

 

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال جزو بزرگترین هتل‌ های ۵ ستاره ایران محسوب می ‌شود که در زیر مجموعه هتل ‌های هیلتون قرار دارد. این هتل به صورت دو برج ۱۵ طبقه‌ ای طراحی شده است و از سال ۱۳۴۱ فعالیت می کند. این هتل در زیباترین منطقه تهران و در ولیعصر قرار دارد، همین مورد باعث شده است که دسترسی نزدیکی به قسمت ‌های مهم شهر داشته باشد.

 

یکی از مواردی که باعث محبوبیت این هتل شده است، دسترسی آسان به نمایشگاه بین المللی و سایر نقاط مهم دیگر شهر می شود. از امکانات مهم موجود در هتل پارسیان استقلال، می‌ توان به کافی شاپ، زمین تنیس، رستوران، خدمات و تفریحات آبی، ماساژ و غیره اشاره کرد که تمامی این امکانات باعث می‌ شود مسافران بیشتری به این هتل جذب شوند.

 

هتل ونک تهران

یکی از هتل های 5 ستاره تهران، هتل ونک است که در منطقه میدان ونک قرار دارد. این هتل به صورت برج ۱۶ طبقه ‌ای و ۱۷۷ واحد اقامتی طراحی شده است. از اتاق ‌های مهم این هتل می ‌توان به اتاق‌ های یک تخته، دو تخته، دبل، توئین، سوئیت‌های یک خوابه و دو تخته اشاره کرد که گزینه ‌های انتخابی بسیار زیادی را برای اقامت مسافران در نظر می ‌گیرند.

 

از مزیت‌ ها و نقاط قوت هتل ونک، می ‌توان به پرسنل مجرب، آموزش دیده و حرفه ‌ای آن اشاره کرد که در هر ساعت از شبانه روز با بهترین امکانات و خدمات آماده پذیرایی از مهمانان خود هستند. شما در هتل ونک تهران مانند سابر هتل‌ های ۵ ستاره دیگر می ‌توانید خدمات و امکانات مختلفی مانند تاکسی سرویس، زمین تنیس، سالن کنفرانس، رستوران، صندوق امانات، فروشگاه و غیره را مشاهده کنید.

 

شما عزیزان با اقامت در هتل ونک تهران می ‌توانید به پارک آب و آتش، پل طبیعت و همچنین مراکز خرید مهم در این شهر دسترسی آسانی داشته باشید.

 

هتل ونک تهران

هتل ونک تهران

 

فلای تودی | مرجع رزرو هتل و خرید بلیط تهران

قطعا با اقامت در هتل های 5 ستاره تهران، سفری لاکچری و بی نظیر را به پایتخت ایران تجربه خواهید کرد. شما عزیزان برای رزرو هتل و خرید بلیط تهران، می ‌توانید صفر تا صد برنامه ‌ریزی و مراحل سفر خود را با مجموعه فلای تودی انجام دهید. این مجموعه با ارائه ۱.۵ میلیون هتل در سراسر جهان و ۹۰۰ خط هوایی این امکان را برای مشتریان فراهم می ‌کند که به راحتی برای رزرو هتل و خرید بلیط در سراسر دنیا اقدام کنند.

 

شما از طریق فلای تودی می توانید با بهترین قیمت ‌ها و تخفیفات منحصر به فرد برنامه‌ ریزی‌ های سفر خود را انجام دهید. علاوه بر خرید بلیط و رزرو هتل، شما می ‌توانید اقدامات دیگر مانند دریافت ویزا، دریافت اقامت، تهیه تور داخلی و خارجی را با مجموعه فلای تودی انجام دهید. برای استفاده از تمامی این خدمات می‌ توانید با سایت و اپلیکیشن فلای تودی در ارتباط باشید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024